توقف فعالیت‌های وزارت خارجه رژیم صهیونیستی

یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی از توقف تقریبا کامل فعالیت دیپلماتیک وزارت خارجه این رژیم خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه صهیونیستی "یسرائیل هیوم" صبح امروز در گزارشی از توقف تقریبا کامل فعالیت دیپلماتیک وزارت خارجه رژیم صهیونیستی خبر داد.

این روزنامه عبری نوشت: وزارت خارجه از بحران شدید مالی رنج می‌برد. در پی اقدام دولت به کاهش بودجه این وزارتخانه از آغاز سال گذشته، کسری بودجه آن به ۴۰۰ میلیون شِکِل رسیده است.

روزنامه "یسرائیل هیوم" به نقل از منابع نزدیک به وزارت خارجه اسرائیل نوشت: "فعالیت سیاسی این وزارتخانه تقریبا به طور کامل متوقف و اقدامات بسیاری به علت نبود بودجه لغو شده است. "

این منابع تاکید کردند دوره‌های جدید آغاز نمی‌شود. هیئت‌ها به سرزمین‌های اشغالی نمی‌رسند. برنامه‌های مسافرتی به شدت کاهش یافته است. سفیران، کنسول‌ها و دیپلمات‌های اسرائیلی به علت نبود بودجه سفر در کنفرانس‌ها و دیدار‌ها شرکت نمی‌کنند.

بنابر اعلام این روزنامه عبری، منابع مذکور تصریح کردند: به علت بحران مالی وزارتخانه، گفتگو‌های سیاسی با چندین کشور لغو شده است. حضور هیئت‌های مطبوعاتی و تصمیم گیرندگان در اسرائیل به تاخیر افتاده است. پویش‌های تبلیغاتی و دوره‌های آموزشی دیپلمات‌های جدید به علت کسری بودجه لغو شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار