جاده‌های مازندران در سومین روز خردادماه بدون ترافیک

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های استان عادی و روان است.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آمد و شد خودرو‌ها اکنون در جاده‌های سوادکوه، هراز، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان گزارش شده است.
 
وی افزود: از لحاظ شرایط وضعیت جوی هم اکنون آسمان استان صاف و آفتابی و سطح جاده‌ها خشک است.
 
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از اول خرداماه ماه در جاده‌های مازندران آغاز شده است، گفت: از ساعت هشت صبح امروز ورود کامیون و کامیونت به جاده هراز ممنوع شده است و این اعمال محدودیت تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.
 
سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه آمد وشد وسایل نقلیه در جاده چالوس از ساعت ۱۵ امروز تا ۱۲ شب از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۸ امروز از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود، افزود: در صورت که امروز در مسیر چالوس شاهد حجم زیاد ترافیک نباشیم این محدودیت لغو خواهد شد.
 
وی گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز از رودهن به آمل از ساعت ۱۷ امروز ممنوع و ازساعت ۱۹ امروز تا ۱۲ امشب یکطرفه می‌شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ
 



آخرین وضعیت رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های منتهی به شمال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.