ایستادگی در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن با حمایت از رونق تولید داخلی

امام جمعه ریحان شهر گفت: تنها با حمایت از تولید و رونق تولید داخلی می‌توان در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن ایستادگی کرد،

ایستادگی در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن با حمایت از رونق تولید داخلیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام و المسلمین اکبر مجتهدی امام جمعه ریحان شهر در سومین جمعه ماه مبارک رمضان با تسلیت شهادت حضرت علی (ع) و آغاز مراسم لیالی قدر، شب‌های قدر را شب‌های آمرزش گناهان و استغفار به درگاه الهی دانست و گفت: انس با قرآن، اظهار عبودیت و بندگی خداوند، نیایش و استغفار و کسب علم و دانش و معرفت و ارتباط با حضرت ولی عصر (عج) از بهترین اعمال این شب‌ها است.

وی افزود: فاصله گرفتن از تفکر توحیدی و ولایی موجب شده که جهان اسلام علی رغم دو میلیارد جمعیت و منابع غنی در برابر استعمار ضعیف باشد.

وی بیان داشت: ماه مبارک رمضان برای کسانی که روزه داری و مشقت آن را تحمل می‌کنند، آزادگی روح و گشایش و رسیدن به اسماء جلال و جمال الهی است.

وی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماه پذیرایی خدا از صاحب دلان و کسانی است که علاوه بر روح مادی، در خودشان روح الهی سراغ دارند و رمضان ماه تربیت روح و جان است و افراد با کاستن علائق جسمانی مانند نخوردن، نیاشامیدن، کنترل زبان و گوش به خدا قرب پیدا می‌کنند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه تنها با حمایت از تولید و رونق تولید داخلی می‌توان در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن ایستادگی کرد، گفت: تحمیل جنگ اقتصادی بر علیه ایران از نقشه‌های دشمن است و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کند.

وی ادامه داد: اگر خود را تحت ولایت و تربیت وحی و خداوند قرار دهیم بی شک اضطراب‌ها و دلواپسی‌ها و دل نگرانی‌ها از قلب و روح ما خارج خواهد شد.

مجتهدی با سالروز آزاد سازی خرمشهر و حماسه سوم خرداد گفت: باید به این نکته توجه داشته باشیم که سرنوشت جنگ را مقاومت و نه مذاکره با دشمن رقم زد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار