رئیس دانشگاه صنعتی همدان از افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه پژوهش دانشگاه صنعتی همدان در سال ۹۸ خبر داد .

رشد بودجه پژوهشی دانشگاه صنعتی همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمود نیلی رئیس دانشگاه صنعتی همدان از افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه پژوهش دانشگاه صنعتی همدان در سال ۹۸ خبر داد و گفت: طی سال گذشته چهار طرح تحقیقاتی در حوزه ارتباط با صنعت توسط اعضای هیأت علمی انجام شد.

 وی  از عملکرد مطلوب حوزه پژوهش و ارتباط با حوزه صنعت این مرکز در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: سال ۹۷ عملکرد قابل قبولی در حوزه پژوهش صورت گرفت و میانگین عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه رضایت‌بخش بود.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان با اشاره به ارزیابی‌های انجام شده در سال گذشته افزود: فرآیند ارزیابی در قالب فعالیت یک تیم تحقیقاتی و با کمک اعضای هیأت علمی و مدیران گروه انجام شد.

نیلی از انجام چهار طرح تحقیقاتی در حوزه ارتباط با صنعت توسط اعضای هیأت علمی طی سال گذشته خبر داد و گفت: این امر موجب افزایش ارتباط بین دانشگاه و بخش صنعت شده و انتظار می‌رود این روند سیر صعودی داشته باشد.

وی از به ثمر رسیدن ۲۳ پرونده جذب استاد از سال ۹۴ تا ۹۷ اطلاع داد و گفت: در برنامه توسعه دانشگاه با افزایش جذب اساتید، ظرفیت پذیرش دانشجویان و گروه‌های آموزشی را شاهد خواهیم بود

نیلی با بیان اینکه انتظار می‌رود تا پایان سال تحصیلی جاری تعداد دانش آموختگان این دانشگاه به ۳۵۰ دانشجو خواهد رسید گفت: دانش آموختگان این دانشگاه از ابتدای تاسیس تاکنون ۲ هزار و ۳۱۷ نفر است.

وی به راه‌اندازی مرکز امور بانوان دانشگاه اشاره کرد و افزود: با توجه به درصد سهم دانشجویان دختر در دانشگاه و همچنین اساتید و کارکنان خانم در دانشگاه، ایجاد این دفتر را از اتفاقات اساسی و تاثیرگذار در دانشگاه عنوان کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان ادامه داد: برگزاری دوره‌های HSE با حضور ۶۲۱ نفر دانشجو در سال ۹۷ با صرفه‌جویی ۸۰ درصدی هزینه‌های این پروژه از دیگر اقدامات بوده که دانشگاه صنعتی پیشگام اجرای این طرح در کشور است.

نیلی با بیان اینکه دانشجویان با رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ دانشگاه صنعتی را انتخاب می‌کنند خاطرنشان کرد: به طور نمونه رتبه ۵۲۲ کنکور سراسری در رشته مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی همدان تحصیل می‌کند.

انتهای پیام/د.ا

افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه پژوهش دانشگاه صنعتی همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.