دیدار امام جمعه تبریز با خانواده شهید مدافع حرم

امام جمعه تبریز با حضور در منزل سردار شهید مدافع حرم، ذاکر حیدری، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا از نزدیک در جریان زندگی خانواده وی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام  آل هاشم  در این دیدار، هدف داعش و دیگر گروه‌های تروریستی را ضربه زدن به کشور‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: در سایه مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری و فداکاری و از جان گذشتگی‌های شهدای مدافع حرم دشمنان نتوانسته‌اند به ایران آسیبی برسانند.

وی به روند آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: زمانی صدام باور نمی‌کرد که این شهر به همت رزمندگان اسلام آزاد شود، اما با عنایت پروردگار متعال، رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) و روحیه بالای جوانان انقلابی خرمشهر از چنگ دشمنان رهایی یافت.

امام جمعه تبریز ادامه داد: دشمنان هرلحظه درصدد ضربه زدن به ایران اسلامی هستند، اما نمی‌دانند که روحیه جوانان آزادی بخش خرمشهر در جوانان امروز هم وجود دارد و برای دفاع از میهن خود آماده فداکاری هستند.

سردار شهید ذاکر حیدری، هفدهمین شهید سرافراز مدافع حرم آذربایجان شرقی است که در نهم آبان سال ۱۳۹۵ در منطقه جنگی حلب سوریه به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید.

این شهید بزرگوار، از نیرو‌های بازنشسته سپاه بود که داوطلبانه عازم جبهه‌های حق علیه باطل در سوریه شده بود.

 

انتهای پیام/ش

 

امام جمعه تبریز با خانواده شهید مدافع حرم دیدار کرد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار