گزینه خارجی سرمربیگری تراکتورسازی از کدام کشور است؟

باشگاه تراکتورسازی بعد از فسخ قرارداد با لیکنز قصد دارد یک مربی خارجی جایگزین این مربی بلژیکی کند.

گزینه خارجی سرمربیگری تراکتورسازی از کدام کشور است؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جرج لیکنز سرمربی بلژیکی که در ابتدای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال هدایت  تیم فوتبال تراکتورسازی را برعهده گرفت به علت نتایج ضعیف در پایان این رقابت‌ها از تراکتورسازان کنار گذاشته شد و اکنون گفته می شود که مالک این باشگاه به دنبال این است که بار دیگر یک مربی خارجی جایگزین لیکنز کند.

 ساغلام، توشاک و لیکنز مربیان خارجی سابق تراکتورسازی در تیم های بزرگی مانند رئال مادرید و تیم های ملی مطرح  مربیگری کرده اند اما در این تیم تبریزی موفق نبودند و بعد از مدت کوتاهی عطای خود را به لقایشان در تراکتورسازی بخشیدند و راهی کشورشان شدند. به هر حال با وجود تجربه ناموفق خارجی ها در تبریز این موضوع درس عبرتی برای مدیران تراکتورسازی نشده است و آنها قصد دارند بار دیگر یک مربی خارجی مطرح برای فصل آینده به خدمت بگیرند.

با توجه به اینکه مربیان خارجی تراکتورسازی بازدهی چندانی برای این تیم تبریزی نداشتند معلوم نیست براساس چه معیاری تراکتورسازان قصد دارند بار دیگر یک مربی خارجی برای هدایت تیم خود برگزینند و پول زیادی صرف خارجی های بی کیفیت کنند. بی ثباتی در نیمکت فنی تراکتورسازی به اوج خود رسیده است و این تیم در طول یک فصل 3 مربی داشته است که هر کدام هم مدت کوتاهی هدایت تراکتورسازان را برعهده داشتند و اکنون باید منتظر باشیم تا ببینیم سر مربی جدید این تیم تبریزی چه کسی خواهد بود.

جذب یک مربی خارجی در دستور کار تراکتورسازان 

البته  در روزهای گذشته چند سایت ترکیه ای خبر مذاکره تراکتورسازان با لوچسکو سرمربی سابق رومانیایی و عرفان بوز عثمانلی اسپور دادند  اما یکی از مدیران تراکتورسازی  اعلام کرد که این موضوع صحت ندارد و زنوزی  دستور داده است که هیچ اقدامی تا زمانی که او به تبریز بازنگشته صورت نگیرد.

همچنین  مدیر تراکتورسازی اعلام کرده است که تمرکز مالک متمول تبریزی بر روی جذب یک مربی خارجی است اما پرداخت مبلغ قرارداد به صورت دلار باعث شده که زنوزی دست نگه دارد تا این مشکل حل کند.

به هر حال باید دید سرنوشت نیمکت فنی تراکتورسازی به کجا می انجامد و چه کسی سکان هدایت این تیم تبریزی را برعهده می گیرد.


بیشتر بخوانید: 

خطری تراکتورسازان را تهدید نمی‌کند

لیکنز رسما از تراکتورسازی جدا شد

الیاسی: با هیچ مربی توافق نشده است


انتهای پیام/  

آخرین اخبار از باشگاه تراکتورسازی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار