۲۰ درصد واجدان شرایط کارت ملی هوشمند استان مرکزی در وقت اضافه

مدیر کل ثبت احوال استان مرکزی گفت: افراد فاقد کارت ملی هوشمند فقط تا پایان امسال فرصت ثبت نام و دریافت این کارت را دارند.

۲۰ درصد واجدان شرایط استان مرکزی در وقت اضافه دریافت کارت ملی هوشمندقبادی مدیر کل ثبت احوال استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: مهلت اعتبار کارت‌های ملی قدیمی به پایان رسید و افراد فاقد کارت ملی هوشمند فقط تا پایان امسال فرصت ثبت نام و دریافت این کارت را دارند.

قبادی افزود: با گذشت بیش از ۶ سال از درخواست‌های ثبت نام برای کارت ملی هوشمند از جمعیت واجد شرایط دریافت این کارت در استان مرکزی که یک میلیون و ۱۳۰ هزار نفر بوده اند حدود ۹۰۷ هزار نفر اقدام به ثبت نام کرده اند که ۸۰ درصد جمعیت واجد شرایط را در بر می‌گیرد.

وی اضافه کرد: ۲۰ درصد باقیمانده نزدیک به ۲۳۰ هزار نفر از جمعیت هدف هستند که برای دریافت کارت هوشمند اقدام نکرده اند وتا پایان امسال فرصت دارند برای ثبت نام و دریافت این کارت به بیش از ۴۰ دفتر پیشخوان دولت و مرکز ادارت ثبت احوال سراسر استان مراجعه کنند.

انقضای مهلت اعتبار کارت‌های ملی قدیمی

مدیر کل ثبت احوال استان مرکزی با اشاره به توجه به انقضای مهلت اعتبار کارت‌های ملی قدیمی بیان کرد: با اعلام سازمان ثبت احوال کشور بانک‌ها و ادارات دولتی وخدمات رسان مکلف به ارائه خدمات به دارندگان رسید ثبت نام کارت ملی هوشمند همراه با اصل شناسنامه هستند.

وی با بیان اینکه هزینه دریافت کارت ملی هوشمند در استان مرکزی ۲۵ هزار تومان است ادامه داد: افراد می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و انجام پیش ثبت نام، کد رهگیری خود را دریافت کنند و به همراه اصل شناسنامه خدمات دریافت کنند، در غیراین صورت بانک‌ها و ادارات و سازمان‌ها از ارائه خدمات به افراد فاقد کارت معذور هستند.

انتای پیام / ج

برچسب ها: کارت ملی ، ثبت احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.