انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در سوادکوه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر به همراه ۳۵ کیلوگرم تریاک در سوادکوه خبر داد.

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در استان با خبر شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سوادکوه در یک عملیات غافلگیرانه خودروی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر در محور مواصلاتی سوادکوه متوقف کردند.

سرهنگ ثقفی گفت: در عملیاتی ضربتی متهمان که در قالب یک باند ۳ نفره فعالیت می‌کردند دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۳۵ کیلو گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

سرهنگ ثقفی اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و گفت: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامد‌های این پدیده شوم است.

وی از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف ۳۵ کیلوگرم تریاک در سوادکوه

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.