رامبد جوان: یادمون نره سیل تموم نشده +فیلم

رامبد جوان که اوایل اردیبهشت به مناطق سیل‌زده اهواز سفر کرده بود، ویدئوهایی از آن سفر منتشر کرده و به وضعیت نابسامان برخی مناطق سیل‌زده اشاره داشته است.

رامبد جوان: یادمون نره سیل تموم نشدهبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رامبد جوان مجری و تهیه کننده برنامه خندوانه که اوایل اردیبهشت ماه به همراه تیم کاری و هنری خود به شهر اهواز سفر کرده بود تا از وضعیت هموطنان سیل‌زده آنجا گزارش تهیه کند، حالا ویدئوهایی از این گزارش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و به وضعیت نابسامان برخی مناطق سیل‌زده اشاره داشته است.

او در این فیلم می‌گوید که با گذشت بیش از دو ماه از سیل همچنان شاهد وجود آب در برخی مناطق هستیم و دولت و نهادها متوجه این موضوع باشند که همچنان مشکلات وجود دارد و لازم است کمک‌ها ادامه پیدا کند.


بیشتر بخوانید: روایت شاهدان عینی از دوران #پساسیل در مناطق سیل‌زده +تصاویر


گفتنی است؛ با وجود اعلام وضعیت سفید از سوی دولت همچنان مشکلات پساسیل برای بسیاری از مناطق سیل‌زده وجود دارد. از میزان کمک ها و نیروهای امدادرسانی کاسته شده است و همچنان خانواده‌هایی هستند که جای مشخصی برای سکونت ندارند و وضعیت سخت معیشتی را می‌گذرانند.

در ادامه جزئیات کامل از وضعیت مردم سیل‌زده کشورمان را در گزارش رامبد جوان مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۵:۱۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
به نام خداوند جان و خرد : از اینکه مثل خبر نگارها رفتید گذارشهای قدیمی رو فرستادیت خوب که چه ! ولی چه کمک مالی خودت و بقیه سلبریتیها و یا مشهورهای سینمایی به سیل زده ها کردیت آیا از حسابهای شخصی خودتان و یا فروش ماشینهای میلیادیتون کمک کرده ایت تا دلتان بخواهد گذارش گر خبر نگاریهای مختلف ایرانی داریم سخاوت مندان ثروتمندان هزینه کنهای بی منت کمی کم داریم شما جزء کدام دسته ایی خبرنگارها یا کمک کنندگان مالی به بینوایان ؟ میدونید با پول یکی از این ماشینهای میلیاردی میلیاردرها میشه چقدر از فقر و کرسنگی و بیچارگی و درماندگی و بیماری جسمی و روحی مسکینان و ایتام و بینوایان را برطرف کرد ، نشاط و شادی در زمانی خوبه که بدونی توی شهر و دیارت و محله ات و خیشاوندان دور و نزدیکت کسی یا کسانی به خاطر مشکلات مالی اولیهای زندگی سیری شکمهایشان و اجاره بهای مسکنشان و یا ثبت نام مدرسه فرزندانشان و خرید کتاب و لوازم تحریشان و پوشاکشان و یا درمان بیماریش زانوی غم بغل نکرده باشند و به درد و مصیبت چکنم چکنم و گدایی نی افتاده باشند در آن زمان و آن وقت که دلهای بینوایان شاد شود شاد باید بود نه در حال حاظر و نه شادیهای مصنوعی مثل گلهای مصنوعی بی بو و بی طراوت و بی خاصیت که تو داشته باشی و از سر سیری و دارندگی بیایی برای یک مشت بینوا مانور دارندگیتو بدهی یا بیایی جک یا استنداپ کمدی بازی و تعریف کنی و به نظر خودت داری بینوایان را شاد می کنی در صورت اینکه اشتباه داری فکر می کنی توی ثروتمند بی درد و غم برای بینوایان درآن لحظه حکم همان گل مصنوعی بی بو و بی خاصیت و بی طراوت پشت شیشه های فروشگاها و تلوزیونها رو داری که فقط می بیننت را داری که خودت را فقط زیبا جلوه می دهی ولی غمی اساسی را در اوج توانایی مالی نمی توانی از روی دلشان برداری چرا که بخل و خساستت که همان شیطان سرکش درونت است مانع کارهای خیر واقعیت می شود. تا توانی دلی را واقعان شادکن و به دست آور ور نه دل شکستن و دل آزاری هنر انسانیت نمی باشد . والسلام و صلوات التماس دعا . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر . لبیک یا رسول الله ص .
آخرین اخبار