مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد خبر داد:

اولویت مسئولان تامین نیاز‌های روستائیان

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد گفت: یکی از عمده فعالیت‌های تعاون روستایی توجه و تامین نیاز‌های روستاییان است که باید با نظارت و شناسایی آسیب‌ها به حل مشکلات آن‌ها کمک کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، یدالله جواد پور مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد در دیدار با فرماندار شهرستان مهریز گفت: یکی از عمده فعالیت‌های تعاون روستایی توجه و تامین نیاز‌های روستاییان است که باید با نظارت و شناسایی آسیب‌ها به حل مشکلات آن‌ها کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه روستا‌ها یکی از مهمترین پایگاه‌های رفع نیاز‌های اساسی هر جامعه هستند، افزود: نیاز روستائیان به صورت حساب شده و با برنامه و نظارت کامل  باید اولویت بندی شود.

جواد پور تصریح کرد: هماهنگی و هم‌نوایی در بخش های مختلف باید تقویت و از سوی دیگر ایجاد مراکز عرضه مستقیم از سوی تشکل‌ها ضروری است.

مسئولان عدالت را در جامعه اجرا کنند

رضا زارع زاده فرماندار مهریز نیز در دیدار گفت: مسئولان مسئولیت پذیری، بالابردن ظرفیت فکری، روحی و کاری، اخلاق اجتماعی و نرم خویی رفتار و گشاده رویی عدالت را در جامعه اجرا کنند.

وی ادامه داد: مدیران باید از دین دفاع کنند و بدانند رضایت خدا بر رضایت دیگران مقدم است.

زارع زاده با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی مدیران در راستای اجرای وظایف مدیریت خود، اظهار کرد: بی برنامگی، اولین آفتی است که می‌تواند گریبانگیر مدیران شود به گونه‌ای که فرد نمی‌تواند مدیریت خود را به سامان برساند.

وی به ظرفیت‌های شهرستان مهریز در بخش‌های مختلف اشاره و عنوان کرد: ضروری است به سمت و سویی حرکت کنیم که حجم بیشتری از زنجیره و چرخه تولید را از مرحله تامین تا عرضه در دست بگیریم.

گفتنی است در این جلسه؛ از زحمات ۵ ساله محمد رضا زارع هرفته سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان مهریز قدردانی و محمود اکبری به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.