از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون؛

خیران زنجانی ۱۶ میلیارد ریال تاکنون به زندانیان جرائم غیرعمد کمک کرده اند/ آزادی ۴۷ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین زنجانی

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان با کمک‌های مردم نوع‌دوست استان تا تا کنون تعداد ۴۷ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

خیران  زنجانی  ۱۶ میلیارد ریال تاکنون به زندانیان جرائم غیرعمد کمک کرده اند/۴۷ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین زنجانی آزاد شدندعلاءالدین کریمی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  گفت:طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال ۸ جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در نظر گرفته شده بود که تاکنون ۶ جشن گلریزان در شهرستان‌های استان برگزار شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با بیان اینکه جشن گلریزان در ماهنشان و سلطانیه نیز در ۲۶ و ۲۷ ماه مبارک رمضان انجام خواهد شدافزود: خیران  زنجانی  ۱۶ میلیارد ریال تاکنون به زندانیان جرائم غیرعمد کمک کرده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۷ زندانی جرائم غیر عمد از محل کمک‌های مردمی در جشن گلریزان به آغوش خانواده خود بازگشتند افزود:زندانیان آزاد شده دارای مبالغ بدهی کمتر از ۱۰ میلیون تومان بودند.

این مقام مسئول تصریح کرد:۱۵۰ زندانی در انتظار کمک خیرین برای آزادسازی هستند، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های استان این بود که امسال آزادی زندانیان با مبالغ کمتر را داشته باشیم تا تعداد بیشتری از این افراد به آغوش خانواده خود برگردند.

وی با بیان اینکه شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ ستاد دیه استان در بانک ملی برای دریافت کمک‌های مردمی است، گفت: همه کمک‌های جمع‌آوری شده صرفا برای آزادی زندانیان مهریه نفقه، تصادفات، حوادث کارگاهی و بدهکاران مالی نیازمند هزینه می‌شود.

کریمی اظهار امیدواری کرد:تا پایان ماه مبارک رمضان تمامی زندانیان واجد شرایط با مبالغ بدهی کمتر از ۳۰ میلیون تومان  از زندان رهایی یابند.
 
انتهای پیام/ن
 

برگزاری جشن گلریزان در شهرستان های استان زنجان

برچسب ها: رمضان 98 ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.