صیاد در رأس ارتشی‌های بسیجی بود

رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی گفت : ما در بین سپاهی‌ها سپاهی بسیجی داریم، در بین ارتشی‌ها هم ارتشی بسیجی داریم و صیاد در رأس ارتشی‌های بسیجی بود.

صیاد در رأس ارتشی‌های بسیجی بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  محمدحسین روشنک رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی در مراسم کمین گل سرخ گفت: از شهید صیاد شیرازی گفتن کار ساده‌ای نیست، کار صیاد در دفاع آنقدری اهمیتی نداشت که در اتصال سپاه و ارتش با اهمیت بود.

وی تصریح کرد: منظور این نیست که نقش صیاد در دفاع کم رنگ بود، بلکه نقش او در اتحاد و اتصال بین سپاه و ارتش آنقدر پررنگ است که اگر امروز این اتحاد وجود دارد از تلاش‌ها و نقش بی‌بدیل و بی‌نظیر او است.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی درباره کتاب «در کمین گل سرخ» گفت: باید بگویم از روانی متن لذت بردم، امروزه نویسنده‌هایی که از جنگ و جبهه می‌نویسند، کارشان کمتر از فردوسی نیست.

روشنک افزود: ما نتوانستیم تصور ایثار و از خود گذشتگی جنگ را نشان دهیم، صدا‌وسیما، رسانه‌ها و مطبوعات ما نتوانستند به‌خوبی جنگ را بیان کنند.

وی با انتقاد از تولیدات دفاع مقدس تصریح کرد: تولیدات ما تنها بخشی از واقعیت است و فیلم‌هایی که ساختند هم خوب نیست، اگر راست می‌گویند کتاب را فیلم کنند.

رئیس هیئت مدیره خیران کتابخانه ساز خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: نقش شهید صیاد شیرازی در ایجاد وحدت میان سپاه و ارتش بود، این نقش چنان پررنگ بود که امروز ملت ایران به همین دلیل به ارتش جمهوری اسلامی افتخار می‌کند، نقش شهید صیاد شیرازی بی بدیل و بی نظیر بود.
 
انتهای پیام //ا.ز
 

نتوانستیم تصور ایثار و از خود گذشتگی جنگ را نشان دهیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.