کشف ۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس‌های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک پلیس استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از یکی استان‌های جنوبی کشور به مرکز توسط فردی با یک‌دستگاه خودروی باری، چند تیم مجرب از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری و توقیف خودرو و کشف محموله آغاز کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی و انتظامی، مأموران به شهر اصفهان عزیمت و با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در ورودی شهر اصفهان ایست و بازرسی دایر کردند.

انصاری ابراز کرد: مأموران با کنترل خودرو‌های عبوری به محض مشاهده خودروی وانت نیسان، در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه خودروی مورد نظر را متوقف و راننده را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از خودروی وانت نیسان ۱۰۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند، ادامه داد: راننده خودرو تحویل مرجع قضائی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/ط

کشف مواد مخدر در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.