جابجایی ۳۲۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در دو ماهه نخست امسال، ۳۲۰ هزار و ۷۶۴ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی این استان جابه جا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل مسافر اردبیل با اشاره به جابه جایی ۳۳۴ هزار و ۷۵۱ مسافردر دو ماهه نخست سال گذشته، گفت: جابه جایی مسافر با کاهش ۴.۲ درصدی به نسبت مدت مشابه سال گذشته مواجه است.

وی بیان کرد: در دو ماهه نخست سال ۴۵ هزار و ۵۱۵ سفر نیز به ثبت رسیده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته با ۴۶ هزار و ۶۶۲ سفر با افت ۲.۴۶ درصدی مواجه است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل بیان کرد: در سال جاری به دلیل تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی، بار شکایات مردمی نیز با کاهش همراه است و میزان رضایت مندی افزایش یافته است.

رحمتی به فعالیت ۵۹ شرکت مسافربری در استان اشاره کرد و گفت: سالانه به صورت میانگین بیش از ۲ میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه جا می‌شود.

وی عنوان کرد: مطابق بررسی‌های صورت گرفته ناوگان حمل و نقل عمومی استان کمترین میزان تخلفات و تصادفات جاده‌ای را دارد که این مهم در سایه آموزش‌های مستمر حاصل شده است.

انتهای پیام/ح

کاهش ۴ درصدی جابجایی مسافران در اردبیل

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.