بمباران فرودگاه نجران توسط پهپادهای یمنی + فیلم

رزمندگان یمنی در عملیاتی فرودگاه نجران را بمباران کردند.

بمباران فرودگاه نجران توسط پهپادهای یمنی + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عملیات گسترده‌ای که در ساعات اخیر در نجران اجرا کردند ضمن درهم شکستن پیشروی متجاوزان سعودی، تعدادی از مواضع مهم آن‌ها در این منطقه را به تصرف خود درآوردند و دو نفربر متجاوزان را منهدم کردند.

در کمین رزمندگان یمن در منطقه السدیس هم شماری از سعودی‌ها به هلاکت رسیدند یا زخمی شدند و عملیات پاتک مزدوران سعودی برای بازپس گیری مناطق آزاد شده که با پشتیبانی هواپیما‌های جنگی اجرا شد، توسط ارتش یمن درهم شکسته شد. این درحالی است که در حملات چند روز اخیر به مواضع متجاوزان، بیش از ۱۸۳ نظامی سعودی و خارجی به دست ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به هلاکت رسیدند یا زخمی شدند.

در منطقه جیزان، محل نگهداری هواپیما‌های جنگی در فرودگاه این منطقه هم هدف حمله یک فروند پهپاد قاصف-۲ قرار گرفت و پدافند هوایی یمن موفق شد یک پهپاد متجاوزان را سرنگون کند. در حملاتی که به مناطق شرق جبل الدود صورت گرفت سه مزدور به هلاکت رسیدند. در پی این شکست ها، ارتش سعودی مناطق مرزی یمن را هدف حملات راکتی و توپخانه قرار داد.


بیشتر بخوانید: هدف قرار گرفتن آشیانه جنگنده‌های سعودی در فرودگاه نجران با عملیات پهپاد قاصف ۲ K + فیلم 


انتهای پیام/
 

شکست متجاوزان سعودی در حمله به یمن + فیلم

 
برچسب ها: دانلود فیلم ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۶:۵۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
الحق که سپاه اسلام موفق شدن .خدا زنده نگه داره رهبر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای .خدا زنده نگه داره سپاه اسلام .که کافران دشمنان میترسند
آخرین اخبار