دستبرد به یک طلا فروشی در شهرک تعاون/ پلیس به دنبال دستگیری سارقان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به وقوع یک فقره سرقت از مغازه طلافروشی واقع در شهرک تعاون، از تلاش و پیگیری‌های مستمر پلیس برای دستگیری سارق یا سارقان خبر داد.

دستبرد به یک طلا فروشی در شهرک تعاون/پلیس به دنبال دستگیری سارقانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین براری رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه گفت: دستبرد به یک طلا فروشی در نیمه‌های شب گذشته رخ داده که فرد یا افرادی پس از تخریب درب طلا فروشی وارد مغازه شده اند.

وی افزود: این فرد یا افراد سپس به سراغ گاوصندوق موجود در مغازه طلافروشی رفته و با شگردی خاص موفق به بازکردن درب آن شده و مقدار ۳ کیلوگرم طلا را به سرقت بردند.

سرهنگ براری تصریح کرد: پلیس پس از اطلاع از موضوع در محل حاضر و پس از ثبت حادثه رخ داده تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی فرد یا افراد سارق آغاز کرده اند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه گفت: همکاران ما در تلاش هستند هرچه سریعتر سرنخی از عامل یا عاملان حادثه را پیدا و پس از شناسایی، نسبت به دستگیری فرد یا افراد دخیل اقدام کنند.

انتهای پیام/م

سرقت بزرگ طلافروشی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیشگیری قطعی از سرقت طلافروشیها
۲۰:۴۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
صرف نظر از سرقتهای خرد از طلافروشیها مثل کشروی، اصولا سرقت از طلافروشیها به سه دسته سرقتهای مسلحانه در روز، سرقت از گاوصندوقها در شب و سرقت از طریق زورگیری رمز و کلید تقسیم میشه که برای مقابله با سرقتهای مسلحانه فقط سیستم ضد سرقت مسلحانه گاردمن استفاده میشه چون هم نمیذاره سارقین به فروشندگان داخل طلافروشی صدمه بزنند و نه حتی یک تیکه طلا سرقت کنند و در موضوع پیشگیری از سرقتهای شبانه طلافروشیها، باید روی گاوصندوقها قفل ضد زورگیری گاردمن نصب کرد که نه تنها باز کردن گاوصندوق از طریق رمزگشایی یا هک قفل را غیر ممکن میکنه بلکه اگر کسی اقدام به تخریب بدنه گاوصندوق هم بکنه، بدون اینکه امکان از کار انداختنش باشه به صاحب گاوصندوق و پلیس اطلاع رسانی میکنه که قبل از نفوذ سارقین به داخل گاوصندوق بشه رفت سروقتشون و در آخر نیز پیشگیر از سرقتهای شبانه از طریق زورگیری رمز و کلید مغازه و گاوصندوقهاست که قفل ضد زورگیری منحصر به فرد گاردمن، سرقت طلاها از طریق تهدید و ارعاب طلافروش برای باز کردن گاوصندوق و همچنین قتل طلافروشها رو هم غیر ممکن میکنه.