اعلام محدودیتهای ترافیکی شب های قدر در اصفهان

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان از محدودیتهای ترافیکی شب های قدر در اصفهان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان درخصوص محدودیت‌های ترافیکی شهر اصفهان در شب‌های قدر اظهار کرد: در راستای هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم شبهای قدر و برای رفاه حال شرکت کنندگان در مراسم ها، از ساعت ۱۸ عصر امروز محدودیت تردد از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا ایجاد و اجازه توقف و تردد خودرو در طول مسیر داده نخواهد شد.

وی افزود: امشب از ساعت ۲۱:۳۰ تمامی مسیرها به سمت گلستان شهدا، چهارراه شیخ صدوق، تقاطع سعادت آباد، مصلی، فیض، خیایان آیت الله رحیم ارباب، سپهسالار و خروجی های بزرگراه همت به سمت گلستان شهدا محدودیت ترافیک دارد.

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: جهت بازگشت مردم عزیز شرکت اتوبوسرانی به اندازه کافی اتوبوس در طول خیابان آزادگان، سجاد و فیض در نظر گرفته است براین اساس برای حضور در مراسم شبهای قدر از وسایل نقلیه عمومی استفاده شود و شهروندان از تردد با خودوری شخصی به علت کمبود ظرفیت پارکینگهای محدوده گلستان شهدا جدا خودداری کنند.

سرهنگ چلمقانی با تاکید بر اینکه محدودیت ترافیکی در مسیرهای یاد شده طی امشب و شب بیست و سوم ماه رمضان اعمال می شود، خاطرنشان کرد: برای دیگر تکایا در صورت افزایش جمعیت، محدودیت‌های مقطعی انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: نیروهای راهور در شبهای قدر تا پایان مراسم ها در اطراف مساجد و تکایا حضور دارند.

انتهای پیام/م

 

محدودیتهای ترافیکی شب های قدر در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار