فرماندار خرامه خواستار شد:

راه‌اندازی سینما کانون در خرامه

فرماندار شهرستان خرامه در استان فارس، خواستار راه اندازی سینما کانون در این شهرستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرهاد جهانخواه فرماندار شهرستان خرامه در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس توجه به فرهنگ، کتاب و کودک و نوجوان را ضروری دانست و برای هر نوع همکاری با کانون قول مساعدت داد.

جهانخواه که پیش از این به عنوان فرماندار سپیدان از افتتاح سینما کانون در این شهر حمایت کرده بود از مدیر کل کانون فارس خواست برای راه‌اندازی سینما کانون در شهرستان خرامه نیز تلاش شود.

فرماندار خرامه آمادگی مجموعه فرمانداری را برای هر نوع همکاری در این رابطه اعلام کرد.

زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، نیز توجه فرماندار به کانون و تخصیص اعتبار را خواستار شد و با اشاره به موفقیت‌های اعضا کانون در سطح ملی و استانی و مراجعه کودکان و نوجوانان به کانون در شهرستان خرامه، بر لزوم این توجه تأکید کرد.

افتخاری با تشریح فعالیت‌های کانون در پایگاه‌های ثابت، سیار و پستی، آمادگی کانون فارس برای راه‌اندازی واحد سیار روستایی در شهرستان خرامه را اعلام کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس همچنین بر لزوم راه‌اندازی شعبه کانون زبان ایران در خرامه تأکید کرد که قرار شد با پیگیری مدیر کل و فرماندار، هر دو مورد در خرامه به انجام برسد.
انتهای پیام/م

راه‌اندازی سینما کانون در خرامه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.