واژگونی خودرو در کرمانشاه ۲ کشته و یک زخمی به جا گذاشت

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از یک فقره سانحه رانندگی در محور صحنه - بیستون خبر داد و گفت: در اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر هم زخمی شد.

واژگونی خودرو در کرمانشاه ۲ کشته و یک زخمی به جا گذاشتبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس راه استان کرمانشاه اظهار داشت:  حادثه رانندگی حوالی ساعت ۲۰ امشب (یکشنبه - ۵ خرداد) و در کیلومتر ۳۰ محور صحنه به بیستون رخ داد که یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به علت سرعت بالا واژگون شد.

وی افزود: بر اثر واژگونی این خودرو، راننده و یک سرنشین پژو ۴۰۵ به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند و دیگر سرنشین خودرو نیز مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ حیدری با ابراز تاسف از وقوع این حادثه ناگوار، اظهار داشت: بار‌ها به رانندگان در خصوص رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب و عجله بی مورد هشدار داده شده است.

رییس پلیس راه استان بیان کرد: واژگونی خودرو در کنار تجاوز به چپ بیشترین فراوانی سوانح رانندگی را در جاده‌های استان به خود اختصاص داده اند.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن آغاز سفر‌های تابستانی از حضور ۶۵ تیم پلیس در جاده‌های استان خبر داد و گفت: خودروی رانندگان متخلف به مدت ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

 

آغاز سفر‌های تابستانی و حضور ۶۵ تیم پلیس در جاده‌های استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.