تجلیل از خانواده شهداء یک تکلیف است

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از خانواده‌های سه نفر از شهدای ناجا تجلیل کرد و بیان داشت: تجلیل از خانواده شهداء یک تکلیف است.

تجلیل از خانواده شهداء یک تکلیف استبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،  سرهنگ بهزاد ولیان ، فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در این دیدار ضمن بیان اینکه ما مرهون خانواده شهدا هستیم، گفت: دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهداء و تکریم آنان مایه دلگرمی، قوت قلب و انگیزه مضاعف مسئولان برای خدمتگزاری بیشتر و شایسته به مردم و نظام اسلامی است.

وی در ادامه بیان داشت: انقلاب ما را خون شهیدان بیمه کرده است و تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه باشد خدشه‌ای به آرمان‌های والای اسلامی ما وارد نخواهد آمد.

سرهنگ ولیان ابراز داشت: امروز بزرگترین مسئولیتی که بر دوش همه ما نهاده شده است، ادامه دادن راه شهیدان و قدردانی و همدردی با خانواده‌های معظم شهداست.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی افزود: راز پیروزی انقلاب اسلامی و بقاء و دوام آن در نگهداری ارزش‌های انقلاب وحدت کلمه است و این انقلاب به آسانی بدست نیامده و با خون پاکترین و رشیدترین فرزندان این ملت تضمین شده پس نباید در پاسداری از آن غفلت شود.

گفتنی است در پایان این دیدار با اهداء هدایایی از صبر و استقامت خانواده معزز این عزیزان در راه پیشرفت و سرافرازی انقلاب اسلامی تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ع

تجلیل از خانواده شهدا در ملکشاهی

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.