حضور پررنگ پلیس در مکان‌های احیاء و شب زنده داری لیالی قدر

فرمانده انتظامی استان کرمان از حضور پررنگ پلیس در تمامی مکان‌های برگزاری مراسمات احیاء و شب زنده داری لیالی قدر در سراسر استان خبر داد.

حضور پررنگ پلیس در مکان‌های احیاء و شب زنده داری لیالی قدربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سردار بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان از حضور پررنگ پلیس در تمامی مکان‌های برگزاری مراسمات احیاء و شب زنده داری لیالی قدر در سراسر استان خبر داد و گفت: به حول و قوه الهی این آئین‌های گرانقدر با حضور پرشور مومنان خداجو در سایه نظم و امنیت برگزار شدند.

 فرمانده انتظامی استان کرمان در این خصوص گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، ماموریت‌های حوزه کاری پلیس نیز در شکل و قالب خودشان دنبال می‌شوند و بیشترین تمرکز مجموعه انتظامی به برقراری نظم و امنیت لیالی ارزشمند قدر اختصاص می‌یابد که بحمدالله با تدابیر خوب انتظامی و ترافیکی این چند مناسبت ارزنده به خوبی پشت سر گذاشته شد و هم اکنون تمرکز ما بر آخرین شب از لیالی قدر و راهپیمایی روز قدس است.

وی حضور مردم در مکان‌های احیا و شب زنده داری نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان را بسیار پرشور و چشمگیر توصیف و بیان کرد: ان شاء الله مردم قدرشناس و ولایی استان پهناور کرمان در مناسبت روز قدس بار دیگر وحدت و همدلی در مبارزه با ایادی استکبار را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/س

حضور پررنگ پلیس در تمامی مکان‌های برگزاری مراسمات احیاء

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
التماس دعا
آخرین اخبار