شرکت یوبیسافت به تازگی تریلر جدیدی از عنوان Ghost Recon Breakpoint را منتشر کرد که جزئیات این بازی در آن اعلام شده است.

تریلر جدید بازی Ghost Recon Breakpoint منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands یکی از عناوین ساخته شده توسط استودیو یوبیسافت بوده که در سبک اکشن و تیراندازی ساخته شده است. این عنوان در محیطی جهان باز ساخته شده است و گیمر می‌تواند به صورت تکنفره و با همراهی هوش مصنوعی CPU مراحل بازی را جلو ببرد و یا با اتصال به اینترنت به همراه هم تیمی‌های خود این کار را انجام دهد. علاوه بر این در عنوان مذکور بخش چند نفره نیز وجود دارد که در آن ۸ بازیکن در قالب دو تیم ۴ نفره با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. هدف گبمر در این عنوان، از میان برداشتن دشمنان موجود در بازی است که شهری  که بازی در آن جریان دارد را اشغال کرده‌اند.

این عنوان به دلیل داشتن گرافیک و داستانی جذاب سازنده خود را وادار کرد تا نسخه بعدی این سری را بسازد که نسخه بعدی این سری، Ghost Recon Breakpoint نام دارد.

عنوان Ghost Recon Breakpoint در ادامه عنوان Ghost Recon Wildlands ساخته شده است و عملا از همان داستان و با تغییراتی جزئی پیروی می‌کند. به تازگی شرکت سازنده این عنوان دست به انتشار تریلر جدیدی از آن زد که اطلاعات جدیدی از این عنوان را منتشر کرد. طبق تریلر منتشر شده مشخص شد شرکت یوبیسافت در این نسخه از مجموعه Ghost Recon سعی کرده است نحوه درگیری‌ها را به طور کلی ارتقا دهد و گیمر شاهد صحنه‌های مبارزاتی جدید خواهد شد.

تریلر جدید بازی Ghost Recon Breakpoint منتشر شد

همچنین براساس این تریلر منتشر شده، مشخص شد عنوان Breakpoint در مجمع الجزایر Auroa جریان خواهد داشت. در این ویدیو، توسعه دهندگان عنوان مذکور به توضیح روند ساخت و تغییرات اعمال شده در بازی می‌پردازند که تعدادی از آن‌ها می‌گویند، شرکت یوبیسافت در این عنوان سعی کرده است بیشتر از عنوان Wildlands به عناصر تخیلی بازی بپردازد از طرفی هم سعی کرده است در این عنوان حد و مرز فانتزی بودن و واقع گرایی نیز از میان برداشته شود. 


بیشتر بخوانید: تغییرات اعمال شده در بازی RDR2 پس از دریافت بسته الحاقی


این عنوان قرار است در ۴ اکتبر سال جاری برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر منتشر شود. در ادامه ویدیو منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

جزییات بازی Ghost Recon Breakpoint منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار