اعلام برگزاری هشت اردوی جهادی در روستا‌های شهرستان ثلاث باباجانی

رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی از برگزاری هشت اردوی جهادی در روستا‌های این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سید امیر حسینی رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی با اعلام برگزاری هشت اردوی جهادی در روستا‌های این شهرستان، گفت : این اردو‌های جهادی برای توزیع ۳۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی بین مددجویان ساکن در روستا‌های مناطق محروم و صعب العبور برگزار شده است.

وی گفت : ۳۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی در اردوی جهادی جغرافیا محور بین مددجویان تحت حمایت ثلاثی توزیع شد.

حسینی با تاکید بر اینکه این اردو‌های جهادی با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شده است، عنوان کرد: در این اردو‌های جهادی امدادگران کمیته امداد و مدافعان وطن در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبد‌های بهداشتی و غذایی را طی یک روز به صورت جهادی به دست مددجویان ساکن هشت روستای صعب العبور در این شهرستان رساندند.

وی ادامه داد: ارزش این بسته‌ها بیش از ۶۰ میلیون تومان بوده که شامل اقلام بهداشتی و غذایی ضروری همچون برنج، روغن، قند، رب، ماکارونی و سویا بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی تاکید کرد: خیران می‌توانند برای مشارکت در طرح اطعام نیازمندان کمک‌های خود را به دفاتر این نهاد و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی واریز کنند .

 

 

انتهای پیام/د

توزیع ۳۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی بین مددجویان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار