میزبانی امام جمعه کرمانشاه از ۲۰۰ یتیم کرمانشاهی

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:طبق آخرین آمار از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰۰ سفره افطار جمعی نیازمندان با مشارکت خیران در استان برپا شده است.

میزبانی امام جمعه کرمانشاه از ۲۰۰ یتیم کرمانشاهیبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه طبق آخرین آمار از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰۰ سفره افطار جمعی نیازمندان با مشارکت خیران در استان برپا شده است، گفت: در بیستمین شب از ماه مبارک رمضان نیز ۲۰۰ یتیم کرمانشاهی مهمان ضیافت افطار حضرت آیت الله علما، امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در استان بودند.

حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از ابتدا تا نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان خیران نیکوکار بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اطعام نیازمندان اهدا کردند.

حسین خدرویسی با بیان اینکه این میزان کمک مردمی برای برپای سفره‌های آسمانی اطعام، توزیع سبد کالا و طبخ و توزیع غذای گرم هزینه شده، عنوان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۱۰۰ سفره افطار جمعی نیازمندان با مشارکت خیران در استان برپا شده است.

خدرویسی عنوان کرد: همچنین در بیستمین شب از ماه مبارک رمضان سفره اطعام به میزبانی امام جمعه کرمانشاه و نماینده، ولی فقیه در استان برپا و ۲۰۰ یتیم کرمانشاهی روزه خود را حضرت آیت الله علما افطار کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه سفارش دین مبین اسلام دستگیری از نیازمندان و اکرام ایتام است، تاکید کرد: فقرا و ایتام بی شک خیران با سخاوتی را که از مال خود به آنان می‌بخشند و آنان را همسفره خود قرار می‌دهند فراموش نمی‌کنند واین سخاوت اجری بزرگ نزد خداوند متعال دارد.

انتهای پیام/ز

 

۲۰۰ یتیم کرمانشاهی روزه خود را حضرت آیت الله علما افطار کردند

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار