کنترل فشار خون بیش از ۳۰۰ نفر از شهروندان اهوازی‌ در شب‌های قدر

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کنترل فشارخون بیش از ۳۰۰ نفر اهوازی در شب‌های احیا ۱۹ و ۲۱ ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمد امین زرگر، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در راستای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون و تاکید ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تیم اورژانس ۱۱۵ در شب‌های ۱۹ و ۲۱ ماه مبارک رمضان و همزمان با لیالی قدر، چندین دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل مصلی امام خمینی (ره) مستقر شدند.

وی بیان داشت: در مدت مذکور، فشار خون بیش از ۳۰۰ نفر از شهروندان اهوازی بررسی و کنترل شد.

زرگر با بیان اینکه طرح کنترل فشارخون، در شب ۲۳ ماه مبارک رمضان نیز در مصلی امام خمینی (ره) اجرا می‌گردد، تصریح کرد: تمامی شهروندان می‌توانند با مراجعه به تکنسین‌ها و کارشناسان اورژانس ۱۱۵ مستقر در محل، خدمات رایگان دریافت کرده و میزان فشارخون خود را بسنجند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: در صورتیکه فرد نیاز به مراجعه به پزشک داشته باشد، تذکرات لازم از سوی کارشناساس داده خواهد شد تا فرد برای پیشگیری یا ادامه درمان به پزشک مراجعه نماید تا از بروز مشکلات بعد جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام/گ

اجرای طرح پیشگیری از ابتلا به فشارخون

برچسب ها: اخبار پزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.