ویلموتس وارد ایران شد

ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با انتشار پیامی توئیتری ورود ویلموتس به ایران را خوش آمد گفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه روز گذشته اخباری مبنی بر سفر مارک ویلموتس، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به کشورمان در شب سه شنبه (بامداد چهارشنبه) منتشر شده بود، اما این مربی اکنون در ایران حضور دارد.

ویلموتس وارد ایران شد

ساعت ۳:۴۸ دقیقه بامداد امروز (سه شنبه) ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با انتشار پیامی توئیتری ورود ویلموتس به ایران را خوش آمد گفته و اعلام کرد: شروع یک چالش هیجان انگیز تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر.

اینگونه که به نظر می‌آید مسئولان فدراسیون فوتبال با درس گرفتن از اتفاقی که در زمان قبلی سفر ویلموتس به تهران رخ داده و منتشر شدن زمان حضور سرمربی بلژیکی، دستیار و وکلیش در کشورمان در سکوت کامل خبری و بدون منتشر کردن زمان دقیق سفر مجدد ویلموتس به تهران شرایط را به گونه‌ای پیش برده اند که او بدون هیچ گونه اطلاع رسانی‌ای وارد تهران شود.

از طرفی مهدی تاج و همکارانش آخرین مرحله مربوط به مذاکرات پیش از امضاء قرارداد با ویلموتس یعنی نحوه انتقال پول به حساب او و همچنین پرداخت قسط اول سرمربی جدید تیم ملی را هم به شکل کاملا محرمانه‌ای پیش برده اند و با این تفاسیر پس از امضاء قرارداد، امروز یا فردا ویلموتس فهرست نفرات مدنظر خود در اردوی آماده سازی تیم ملی را هم اعلام می‌کند.


بیشتر بخوانید:

اردوی تیم ملی ابتدای هفته آینده آغاز می‌شود/ سفر ویلموتس به اصفهان منتفی شد

تاج: باید ویلموتس را سرمربی ایران بدانیم/ مبلغ قرارداد این مربی قابل انتشار نیست/ از مشکلات با کی‌روش درس گرفتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد


انتهای پیام/

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال وارد تهران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
یعنی این مربی برای جام کلمه با ایران قرارداد بسته؟
من فکر میکردم واسه cup اومده
آخرین اخبار