دستیاران ویلموتس به ایران نیامده اند

مارک ویلموتس بدون دستیاران اسپانیایی و فرانسوی اش به ایران سفر کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارک ویلموتس، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز(سه شنبه) همراه با وکیل خود به تهران سفر کرد تا به صورت رسمی فعالیت خود در این تیم را شروع کند.

ویلموتس امروز پس از برگزاری جلسه با مهدی تاج در محل کار خود در ساختمان پک حاضر می شود. مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم العربی قطر هم که از روز گذشته در ساختمان پک تمرینات اختصاصی انجام می دهد به احتمال فراوان در زمان حضور ویلموتس در ساختمان پک با او دیدار خواهد داشت.

با این وجود تکلیف دستیاران ویلموتس در تیم ملی ایران همچنان نامشخص است و به نظر می رسد تا زمان آغاز اردوی این تیم اطلاع رسانی دقیقی درباره افرادی که قرار است به عنوان اعضای کادرفنی تیم ملی ایران به سرمربی بلژیکی کمک کنند، انجام نمی شود.

در روزهای اخیر برخی رسانه های اروپایی از مانو فررا اسپانیایی به عنوان دستیار اول و لورنت اسپینوزی فرانسوی که در سفر قبلی ویلموتس به تهران او را همراهی می کرد و همچنین "تیری وریانس"(مربی بدنساز بلژیکی) و "هرمان ده لانتشیر"(آنالیزور بلژیکی) به عنوان اعضای کادرفنی تیم ملی ایران در دوره ویلموتس نام برده اند اما با توجه به اینکه هیچ یک از این نفرات تاکنون به ایران نیامده اند، باید دید در نهایت کدام یک از این نفرات در جمع دستیاران سرمربی تیم ملی قرار می گیرند.

ضمن اینکه باید دید از بین مارکار آقاجانیان، آندرانیک تیموریان، وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا کدام مربی ایرانی دستیار ویلموتس خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

ویلموتس وارد ایران شد

اردوی تیم ملی ابتدای هفته آینده آغاز می‌شود/ سفر ویلموتس به اصفهان منتفی شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار