مروری بر برنامه‌ های اجرایی دادگستری استان مرکزی در ماه رمضان

معاون دادگستری کل استان مرکزی از برنامه های اجرایی دادگستری استان مرکزی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

مروری بر برنامه‌ های اجرایی دادگستری استان مرکزی در ماه رمضانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مهدی آقا باقری، معاون فرهنگی دادگستری کل استان مرکزی در تشریح برنامه‌های این اداره در ایام ماه مبارک رمضان گفت: از برنامه ‌های این اداره می توان به برگزاری حفظ سوره مبارکه واقعه و تفسیر این سوره بین نماز، قرائت قرآن در تمامی حوزه قضایی استان، قرائت ۵ صفحه اول هر جزء، برگزاری ختم قرآن غیر حضوری اشاره کرد.

مهدی آقا باقری تصریح کرد: بیان احکام، پاسخگویی به مسایل شرعی، برگزاری مسابقه پیامکی، فضاسازی مساجد، سخنرانی بین نماز از دیگر برنامه‌های اجرایی در دستور کار است.

معاون فرهنگی دادگستری ‌همچنین به ثبت‌ نام هفتمین دوره مسابقات قرآن دستگاه قضا از ۱۶ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد ماه اشاره کرد و افزود: این مسابقات ویژه کارکنان و خانواده آنان است. مسابقات یاد شده در دو مقطع بزرگسالان و کمتر از ۱۶ سال و در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می شود.

وی در خصوص رشته های بخش کتبی به درک مفاهیم، حفظ موضوعی قرآن، اشاره کرد و گفت: رشته های شفاهی در قالب رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ و اذان برگزار می‌شود. آزمون مرحله شهرستانی ۳۱ خرداد برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن دستگاه قضا از ۱۶ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.