اختصاص ماهانه ۳۶ میلیارد تومان به تامین هزینه های مددجویان کرمانشاهی

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ماهانه بیش از ۳۶ میلیارد تومان برای تامین هزینه‌های مددجویان تحت حمایت اختصاص می‌دهد.

اختصاص ماهانه ۳۶ میلیارد تومان به تامین هزینه های مددجویانبه گزارش   خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد ماهانه بیش از ۳۶ میلیارد تومان برای تامین هزینه‌های مددجویان تحت حمایت اختصاص می‌دهد، گفت: هم اکنون ۲۰۰ هزار نفر در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که از این تعداد ۲۵ هزار نفر در سال ۹۷ به آمار مددجویان استان اضافه شده اند.

حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون این نهاد حمایت از ۸۰ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۲۰۰ هزار نفر در استان را برعهده دارد.

خدرویسی عنوان کرد: از این تعداد در سال ۹۷ بیش از ۱۰ هزار نفر به واسطه تبصره ۱۴ قانون بودجه و ۱۵ هزار نفر دیگر نیز به دلیل بی سرپرستی و یا داشتن سرپرست بیمار صعب العلاج و از کارافتاده تحت حمایت کمیته امداد درآمده و به آمار مددجویان استان اضافه شده اند.

وی افزود: این نهاد ماهانه بیش از ۳۶ میلیارد تومان در سرفصل‌های معیشت، درمان، فرهنگی، تحصیل، بهداشت و آموزش مددجویان هزینه می‌کند.

درویسی با بیان اینکه بخشی از این اعتبارات از محل کمک‌های مردمی تامین می‌شود، تاکید کرد: بدون شک اگر کمک‌های مردمی به این نهاد بیشتر شود خدمات گسترده تری نیز به مددجویان تحت حمایت ارائه خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه جمعیت قابل توجهی از جامعه مددجویی استان را بانوان تشکیل می‌دهند، بیان کرد: تمامی تلاش امدادگران این نهاد در استان حفظ عزت و کرامت خانوار‌های مددجو و در معرض آسیب است.

انتهای  پیام/ز

 

۲۵ هزار نفر در سال ۹۷ به آمار مددجویان استان اضافه شدند

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار