تشریح آخرین وضعیت پل‌های تخریب شده در سیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، آخرین وضعیت پل‌های تخریب شده در سیل اخیر استان را تشریح کرد.

تشریح آخرین وضعیت پل‌های تخریب شده در سیلبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای سال در حوزه راه روستایی محور صحنه-علی آباد گروس بازسازی موقت کوله‌ها و نصب پل فلزی ریلی و نیز در حوزه بزرگراه صحنه-بیستون و کمربندی این شهرستان شاهد احداث یک دهانه پل باکسی برای عبور آب بودیم.

وی افزود: در کمربندی صحنه یک دهانه آب رو لوله فلزی برای خروج آب از زیر پل زیرگذر احداث و همچنین در محور صحنه-گروس نیز اصلاح میلگرد و بتن آب رو و لوله بتنی انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در هریک از محور‌های بیستون-میانراهان و فش-همایون کش یک دستگاه پل لوله‌ای فلزی جهت عبور آب بالا دست جاده به پایین دست احداث شده گفت: در محور روانسر-پاوه و در سطح هریک از شهرستان‌های روانسر و پاوه به دنبال تخریب پل یک دستگاه پل لوله‌ای احداث شد.

وی از احداث دو دستگاه پل باکسی در محور راه روستایی اسلام آباد-تنگ منصوری خبر داد و بیان داشت: همچنین در محور راه فرعی تازه آباد، ازگله، سرپل ذهاب تردد موقت از طریق سنگریزی برقرار شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: در حوزه راه روستایی ثلاث-مله کرمینه نیزجهت برقراری تردد موقت از طریق احداث دو دهانه پل باکسی، سنگریزی و احداث یک دهانه پل فلزی انجام شد.

وی با بیان اینکه در راه فرعی کوزران- سه راهی تختگاه یک دهانه آب رو فلزی احداث شده است، افزود: در راه روستایی کوزران-سدآزادی نیز تردد موقت از طریق احداث دو دهانه پل فلزی برقرار شد.

انتهای  پیام/ز

 

بازسازی موقت کوله‌ها و نصب پل فلزی ریلی

برچسب ها: حمل و نقل ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.