افشاگری دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه

تروریست‌های جبهه‌النصره درصدد حمله شیمیایی به نواحی مسکونی حلب هستند

رئیس دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه از آمادگی تروریست‌های جبهه‌النصره برای حمله شیمیایی به نواحی مسکونی شهر حلب خبر داد.

تروریست‌های النصره درصدد حمله شیمیایی به نواحی مسکونی شهر حلببه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «احمد کاظم» رئیس دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه اعلام کرد عناصر گروه تروریستی جبهه‌النصره با خودرو‌های مملو از مواد منفجره و موشک‌های مجهز به عامل شیمیایی آماده حمله به نواحی مسکونی شهر حلب در شمال سوریه می‌شوند.

وی گفت: تروریست‌های النصره با خودرو‌هایی مملو از بمب‌های عامل کلر، فسفر سفید و فسفات و همچنین راکت‌های گراد و الفانت که قابلیت حمل مواد سمی را دارند، آماده حمله به مناطق مسکونی شهر حلب می‌شوند.

به گفته این فعال حقوق‌بشر، تروریست‌ها قصد دارند با استفاده از تسلیحات شیمیایی در مناطق مسکونی سوریه، ارتش این کشور را به انجام این اقدامات ضد انسانی متهم کنند.

اوایل ماه مه، وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد واشنگتن اطلاعاتی در رابطه با حمله شیمیایی ارتش سوریه جمع آوری کرده است. در همین حال، وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد تروریست‌های النصره آماده حمله شیمیایی به استان ادلب سوریه می‌شوند تا نیرو‌های روسیه و ارتش سوریه را مقصر حمله شیمیایی به شهروندان این منطقه جلوه دهند.

پیش از این اعلام شد تروریست‌های تکفیری با حمایت کارشناسان بلژیکی، فرانسوی، مغربی و تروریست‌های موسوم به کلاه سفید‌ها برای اجرای حمله شیمیایی در استان‌های ادلب و حماه تدارک می‌بینند تا ارتش سوریه را متهم کنند و بهانه لازم برای دور جدید حملات به سوریه را به دست آمریکا و غرب بدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
خدايا کي شر اين تروريست ها رو از سر مردم بي گناه کم ميکني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
ننگ بر هرچي تروريسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
عجب
آخرین اخبار