حمایت نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ از نماینده جمهوری‌خواه خواستار استیضاح ترامپ

کاملا هریس از اظهارات جاستین آماش، نماینده هم‌حزب دونالد ترامپ در خصوص استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا تمجید کرد.

حمایت نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ از نماینده جمهوری‌خواه خواستار استیضاح ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، کاملا هریس، سناتور دموکرات کالیفرنیا و نامزد انتخابات ۲۰۲۰ از اظهارات جاستین آماش، نماینده جمهوری خواه ایالت میشیگان در خصوص استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حمایت کرد.

هریس ضمن حضور در برنامه شبکه ام اس ان بی سی گفت: آنچه که او انجام داده، این است که ما برای انجام این کار [استیضاح ترامپ] نیاز به افراد بیشتری در کنگره آمریکا داریم تا کشور را در برابر حزب [جمهوری خواه] قرار دهد.

وی افزود: قانون گذاران کشور ما، سیستم زیبایی از دموکراسی را طراحی کرده اند. آن‌ها متضمن بودند که ممکن است در برخی از شاخه‌های دولت سوء استفاده‌هایی شده باشد؛ بنابراین آن‌ها دموکراسی ما و جمهوری ما را به گونه‌ای تنظیم کرده اند که امکان بررسی و ایجاد تعادل وجود داشته باشد؛ بنابراین زمانی که ما در مورد استیضاح صحبت می‌کنیم، هدف همان بررسی و برقراری تعادل است و من از این روند حمایت می‌کنم.

جاستین آماش، نخستین نماینده جمهوری خواه کنگره است که پس از انتشار گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات در خصوص تبانی ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه و دخالت احتمالی مسکو در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ خواستار استیضاح ترامپ شد.

در حالی که بسیاری از دموکرات‌ها از اظهارات آماش حمایت کرده اند، هم قطاران او در حزب جمهوری خواه از جمله کوین مک کارتی، نماینده جمهوری خواه کالیفرنیا به شدت از او انتقاد کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار