دادستانی کل افغانستان ادعای وجود فساد اخلاقی در ارگ را بررسی می کند

دادستانی کل افغانستان اعلام کرده که ادعای مشاور پیشین اشرف غنی مبنی بر فساد اخلاقی در ارگ ریاست جمهوری را بررسی خواهد کرد.

دادستانی کل افغانستان ادعای وجود فساد اخلاقی در ارگ را بررسی می کندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دادستانی کل افغانستان اعلام کرده که ادعای مشاور پیشین اشرف غنی مبنی بر فساد اخلاقی در ارگ ریاست جمهوری را بررسی خواهد کرد.

دادستانی کل افغانستان در اطلاعیه خود آورده است: «موضوع ادعای جنرال حبیب‌الله احمدزی، مشاور پیشین امنیت خاص ریاست جمهوری، در مورد صحبت‌هایی که اخیرا با رسانه‌ها مطرح کرده است، به منظور بررسی قانونی از طرف معاونت پالیسی، نظارت و بررسی ریاست عمومی دفتر مقام عالی ریاست جمهوری به اداره لوی ثارنوالی/ دادستانی جمهوری اسلامی افغانستان مواصلت ورزیده است.»

این اطلاعیه افزوده است: «دادستانی کل هیاتی را به خاطر بررسی گفته‌های اخیر جنرال حبیب‌الله احمدزی با رسانه های داخلی، توظیف نموده است.»

این هیات در یک نامه رسمی از جنرال حبیب‌الله احمدزی خواسته است که تا روز پنجشنبه مورخ 9 جوزا/ خرداد سال 1398 خورشیدی، تمام اسناد، شواهد و مدارک خود را به هیات تحقیق بسپارد.

گفتنی است که در روزهای گذشته جنرال حبیب الله احمدزی، مشاور سابق ریاست جمهوری افغانستان در مصاحبه با تلویزیون خصوصی خورشید مدعی شد که شماری از وزیران، مشاوران اشرف غنی و نمایندگان مجلس در ترویج فحشا نقش دارند. وی همچنین مدعی شد که برخی زنان بر اساس روابط به مجلس نمایندگان راه یافته اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار