واکنش رئیس فدراسیون فوتبال به اتهام تجاوز به بانوان ورزشکار

رئیس تعلیق شده فدراسیون فوتبال افغانستان در گفتگو با خبرگزاری فرانسه، اتهام علیه خود مبنی بر تجاوز جنسی به بانوان ورزشکار را رد کرد.

واکنش رئیس فدراسیون فوتبال به اتهام تجاوز به بانوان ورزشکاربه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، کرام الدین کریم، رئیس تعلیق شده فدراسیون فوتبال افغانستان در گفتگو با خبرگزاری فرانسه، اتهام علیه خود مبنی بر تجاوز جنسی به بانوان ورزشکار را رد کرد.

کریم گفته است بانوانی که این اتهام‌ها را مطرح کرده‌اند، می‌خواهند پناهندگی شان در کشورهای اروپایی قبول شود.

کریم به خبرگزاری فرانسه  گفت: «هیچ شواهد و مدارکی وجود ندارد، تنها شماری از افراد ناشناخته این ادعاها را کرده اند تا ما را در فدراسیون بدنام کنند».

رئیس تعلیق شده فدراسیون فوتبال افغانستان افزود: «به عنوان یک پدر و شوهر متاثر شدم و این ادعاها برایم درد آور بود، اگر برنامه حذف مرا داشتند از گزینه های دیگری استفاده می‌کردند.»

بعد از نشر گزارش در مورد بدرفتاری جنسی با اعضای تیم ملی فوتبال بانوان در فدراسیون فوتبال افغانستان، فیفا وظیفه کرام را تعلیق کرد و همچنین دادستانی کل افغانستان نیز علاوه بر تعلیق وظیفه کرام الدین کریم و چهار عضو دیگر فدراسیون فوتبال، آنها را ممنوع الخروج نمود.

دادستان کل افغانستان که مسئول بررسی این پرونده است گفته که برخی شواهد و مدارک از این قضیه در دسترس تیم تحقیق قرار گرفته و از ۲۵ بازیکن در داخل و خارج از این کشور بازپرسی صورت گرفته است.

ادعای آزار و اذیت جنسی، نخستین بار از سوی خالده پوپل، بازیکن سابق تیم ملی بانوان افغانستان در مصاحبه با روزنامه گاردین مطرح شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار