دادستانی کل افغانستان: از 15 عضو فدراسیون فوتبال بازجویی شده است

سخنگوی دادستانی کل افغانستان اعلام کرد که کمیته بررسی اتهام آزار جنسی دختران در فدراسیون فوتبال این کشور از 15 نفر در این فدراسیون تحقیق کرده است.

دادستانی کل افغانستان: از 15 عضو فدراسیون فوتبال بازجویی شده استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید رسولی، سخنگوی دادستانی کل افغانستان اعلام کرد که کمیته بررسی اتهام آزار جنسی دختران در فدراسیون فوتبال این کشور از 15 نفر در این فدراسیون تحقیق کرده است.

وی از پیشرفت شفاف این پروسه که منجر به کشف حقایق در فدراسیون فوتبال شود به مردم اطمینان داد و گفت که مقصر در این روند مشخص خواهد شد.

نزدیک به یک ماه پیش، یک عضو پیشین تیم ملی فوتبال زنان افغانستان ادعا کرد که بازیکنان زن در فدراسیون فوتبال افغانستان مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌گیرند.

این ادعا با واکنش تند داخلی و خارجی روبرو شد و دادستانی کل افغانستان وظیفه رئیس و 4 عضو فدراسیون فوتبال را به حالت تعلیق درآورد.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نیز کرام الدین کرام، رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان را از حضور در تمامی فعالیت‌های فوتبالی حداقل برای سه ماه محروم و تاکید کرده که این نهاد پیرامون اتهام آزار و اذیت جنسی بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان این کشور تحقیق خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار