نسخه سوییچ بازی Assassin’s Creed III Remastered ایرادات زیادی دارد +فیلم

نسخه منتشر شده از عنوان Assassin’s Creed III Remastered برای کنسول سوییچ دارای ایرادات بسیار زیادی است.

نسخه سوییچ بازی Assassin’s Creed III Remastered ایرادات زیادی داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کنسول نینتندو سوییچ یکی از کنسول‌های جدید قابل حمل است که بازی‌های متنوعی ندارد و کاربران این کنسول از محدودیت بازی‌های این کنسول رنج می‌برند. عنوان اساسینز کرید که ساخته شده توسط شرکت یوبیسافت است یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی بوده که روی تمامی کنسول‌ها حداقل یک نسخه از آن وجود دارد.

اما از سال ۲۰۱۳ تاکنون که عنوان Assassin’s Creed IV: Black Flag برای کنسول نینتندو عرضه شده بود، تاکنون نسخه جدیدی عرضه نشده است. یک نسخه ابتدایی و اسریمینگ از عنوان Odyssey برای کنسول سوییچ در سال گذشته عرضه شد اما این نسخه تنها در کشور ژاپن در دسترس بود و در سایر نقاط جهان عرضه نشد.

اما به تازگی نسخه‌ای ریمستر شده از عنوان Assassin’s Creed III  که برای کنسول PS4 طراحی شده بود، برای سوییچ منتشر شده است که در آن جلوه‌های بصری این عنوان بسیار کاهش یافته است و کاملا مشخص است که این نسخه جهت اجرا در کنسول سوییچ ضعیف شده است. طبیعتا با آمدن این عنوان به کنسول سوییچ، کیفیت4K و ویژگی HDR از آن حذف شده است اما شرکت یوبیسافت سعی کرده است ظاهر شخصیت‌ها را در بالاترین کیفیت ممکن نگه دارد .

نسخه سوییچ بازی Assassin’s Creed III Remastered ایرادات زیادی دارد + فیلم

از طرفی هم بخش صدای این عنوان هنگام فشرده سازی بسیار با کاهش کیفیت مواجه شده است و این کیفیت قطعا کاربر را درگیر خود خواهد کرد. شرکت یوبیسافت در این زمینه اعلام کرده است که با انتشار بروزرسانی یا بسته الحاقی قصد دارد این مشکل را برطرف کند اما هنوز خبری از این بروزرسانی نشده است. همچنین این عنوان در صورتی که با داک کنسول سوییچ اجرا شود از کیفیت بالاتر و 1080P پشتیبانی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: انتشار اطلاعات جدید از Stadia در تابستان امسال


نسخه ریمستر شده عنوان Assassins Creed III در حال حاضر برای کنسول‌های PS4، Xbox One، پلتفرم کامپیوتر و کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است. در ادامه ویدیو مقایسه نسخه سوییچ با نسخه PS4 را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

ایرادات زیاد در نسخه سوییچ بازی Assassin’s Creed III Remastered

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.