مدیرکل حج و زیارت استان لرستان گفت: ۱۴۰۰ لرستانی در قالب ۹ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل حج و زیارت استان لرستان گفت: ۱۴۰۰ لرستانی در قالب ۹ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

محمد خسروی  اظهار داشت: فرآیند ثبت‌نام حج تمتع سال ۹۸ از اسفندماه سال گذشته آغاز و تمام کسانی که فیش حج تا پایان اسفند ۸۵ داشتند برای ثبت‌نام دعوت شدند.

وی با اشاره به ثبت‌نام هزار و ۳۵۰ زائر برای حج تمتع امسال افزود: علاوه بر افراد ثبت‌نام کرده، ۵۰ نفر در قالب عوامل اجرایی نیز با زائران همسفر هستند، ثبت‌نام اواسط فروردین‌ماه تکمیل و مراحل بعدی شامل معاینات پزشکی و برگزاری همایش‌های مرتبط انجام‌شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان لرستان بیان کرد: زائران در قالب ۹ کاروان به سرزمین وحی مشرف می‌شوند که تعداد هفت کاروان مدینه‌دوم و دو کاروان نیز مدینه‌اول هستند.

وی عنوان کرد: نخستین کاروان لرستان روز ۱۷ ذی‌القعده عازم بیت‌الله الحرام می‌شوند و آخرین کاروان چهارم محرم به استان بازمی‌گردند.

خسروی به برنامه‌ریزی دقیق سفر کاروان‌ها در استان و عربستان اشاره کرد و گفت: سه کاروان از خرم‌آباد، دو کاروان از بروجرد، یک کاروان از کوهدشت، دو کاروان از پل‌دختر، یک کاروان از ازنا و الیگودرز، یک کاروان از دورود و یک کاروان از شهرستان سلسله عازم بیت‌الله الحرام می‌شوند.

انتهای پیام/ب

۱۴۰۰ لرستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

برچسب ها: حج و زیارت ، ثبت نام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.