بیانیه بسیج فرهنگیان ناحیه ۲ همدان بمناسبت روز قدس

بسیج فرهنگیان ناحیه ۲ همدان بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس صادر کردند.

بیانیه بسیج فرهنگیان ناحیه ۲ همدان بمناسبت روز قدس سال ۱۳۹۸به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز همدان، بسیج فرهنگیان ناحیه ۲ همدان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر و از همه مردم برای حضور در این تجمع بزرگ دعوت کرد.

روز قدس یک روز جهانی است، یک پیام جهانی هم دارد. نشان دهنده این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمند‌ترین دولت‌های عالم برخوردار باشد. موضع ما در مقابل اسراییل همان موضع همیشگی است. اسرایل در منطقه، یک غده بدخیم سرطانی است که باید قطع شود و ریشه کن گردد. امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

ایران مقتدر، امروز هم مانند آغاز انقلاب با چالش‌های مستکبران روبرو است، اما با تفاوتی کاملا معنا دار. اگر آنروز چالش با آمریکا برسر کوتاه کردن دست عمال بیگانه یا تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در تهران یا رسوا کردن لانه جاسوسی بود، امروز چالش بر سر حضور ایران مقتدر در مرز‌های رژیم صهیونیستی و برچیدن بساط نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه غرب آسیا و حمایت جمهوری اسلامی از مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین‌های اشغالی و دفاع از پرچم برافراشته حزب الله و مقاومت در سراسر این منطقه است.

روز قدس میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) و نشان دهنده تقابل حق و باطل و صف آرایی عدالت در مقابل ظلم و جور بوده و این روز فقط روز فلسطین نیست بلکه روز امت اسلامی است.

امروز بعد از گذشت قریب چهل سال از اقدام هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) در تعیین روز قدس، فریاد حق طلبی مردم فلسطین و همه مظلومان عالم به گوش جهانیان و آزاداندیشان رسیده و حقانیت مردم مظلوم فلسطین در مقابل تروریسم دولتی صهیونیستی کودک کش به حمایت آمریکا بر همه جهانیان آشکار شده است.

ما فرهنگیان در روز قدس با دل‌هایی که از عطر ایمان سرشار است به دادخواهی مظلوم می‌آییم تا بگوییم فلسطین آرمان ماست و قدس اولین قبله مسلمین روزی فریاد آزادی را سر خواهد داد.

ما فرهنگیان، طرح موسوم به ((معامله قرن)) که امریکا برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح کرده را بشدت محکوم می‌کنیم و پیشنهاد می‌دهیم همه صاحبان حق در سرزمین فلسطین اعم از مسلمان، یهودی و مسیحی در یک همه پرسی، ساختار نظام خود را انتخاب کنند و همه فلسطینی‌هایی که سال‌ها مشقت آوارگی را تحمل کرده اند نیز در این همه پرسی شرکت کنند.

بسیج فرهنگیان ناحیه ۲ همدان ضمن گرامی داشت یاد وخاطره و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و با سرلوحه قراردادن فرامین و بیانات تنها سکان دار کشتی انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) آمادگی خود را جهت حضوری پرشور و حماسی در مراسم راهپیمایی روز قدس و همبستگی با فرزندان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان، سوریه، یمن اعلام داشته و از کلیه فرهنگیان بسیجی و عموم ملت سرافراز و مؤمن ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا با حضور یکپارچه خود در این روز مهم و سرنوشت ساز، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/د.ا

بیانیه ی بسیج فرهنگیان به مناسبت روز قدس

برچسب ها: روز قدس ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.