درخواست همسر شهید از مردم آزاده جهان + فیلم

همسر شهید حسین ابوعویضه شهروند ۴۱ ساله فلسطینی درخواستی از مردم آزاده جهان دارد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، همسر شهید حسین ابوعویضه از شهدای فلسطینی که با شلیک تیر از سوی نظامیان اسرائیلی جان خود را از دست داد، درخواستی از مردم آزاده جهان دارد. او با اشاره به شهادت روزانه جوانان کشورش، خواستار حمایت مردم از آنها شد.

گفتنی است؛ حسین ابو عویضه شهروند ۴۱ ساله فلسطینی در جریان تظاهرات بازگشت در شرق غزه به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شده بود و چند روز بعد بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

 


بیشتر بخوانید: جانبازی که با وجود از دست دادن پاهایش تا شهادت دست از دفاع از وطنش برنداشت



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۰۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : شکوه و عظمت حضورتان در روز جهانی قدس شریف و مظلوم باعث مباهات و افتخار آزاد اندیشان آزاده سر تا سر جهان و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص شد و درود و سلام و عرض ادب و احترام به حمت و غیرت و مرام و معرفت انسانی اسلامی قرآنی ایرانی عقلانی و ولایی صاحب الزمانی همه شما امت غیور و رشید دم همتون گرم خداقوت برادران و خواهران دینی و ایمانی قربون قدمها و زبانهای روزه دار طیب و طاهر پاک شما امت سرافراز و قهرمان و پهلوانان و دلاور مردان و زنان و نوجوانان و کودکان امت مستضعفین و متحد و یکپارچه حزب الله جمهوری اسلامی ایران عزیر و قدرتمند و مقتدر و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص باشکوه و با عظمت و خردمندان فهیم و عدالت گستر که در خرداد ماه گرم و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان کریم به ندای رهبر پیر فرزانه خردمند با بصیرتتان لبیک گفتید و پشت دشمنان امت اسلامی قرآنی را خم و شکستید و پوزه و شاخ دیو استکبار و استعمار ابرقدرتهای ظالم و ستمگر و فراعنه برده دار نژادپرستان فاسد و فاسق شرق و غرب عالم را به خاک مذلت و رسوایی و شکستهای پی در پی کشاندید . انشاءالله و به زودی زود شاهد سقوط و سرنگونی استکبار و استعمار جهانی شیطان بزرگ آمریکای غاصب باجگیر شکنجه گر تروریست پرور و شیطان متوسط آل سعود سقوطی خائن جنایتکار و شیطان کوچک صهیونیستهای اشغالگر تروریست کودک کشان مظلوم کش فاسد فاسق دزد اموال مسلمین و خروجشان از سر تا سر تمدن اتحادیه بزرگ و عظیم و باشکوه و مقتدر و قدرتمند و پیشرفته جهان اسلام ناب محمدی ص خواهیم بود .والسلام و صلوات التماس دعا . اللهم عجل لولیک الفرج والعافیت والنصر . لبیک یا رسول الله ص .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
نگران نباش مادر محترم شهید همین روزها آینده ازنقشه آسیا حذفش میکنیم صهیونیست را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر رژیم صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء والصدیقین : روز جهانی قدس شریف و مظلوم پر شور و شعور و شهامت و شرف و شجاعت و شرعیی و عرفی و انسانی و ایمانی و عقلانی و دینی و مذهبی و ولایی می آییم انشاءالله سال آینده پایان کار اشغال و حضور غاصبان در تمامی جهان اسلام ناب محمدی ص از جمله فلستطین و قدس شریف و مکه مکرمه و عراق و افغانستان و پاکستان و عربستان حجاز و امارات متحد و دیگر کشورهای اسلامی جهان اسلام ناب محمدی ص از دستان ناپاک و جنایتکار صهیونیستهای سفاک و آمریکاییها و آل سعودی خائن سقوطی و هم پیمانانشان باشد والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۲:۳۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر اسرائیل و حامیانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
خون بر شمشیر پیروز است.
آخرین اخبار