رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز قدس با هدف برگزاری منظم و باشکوه راهپیمایی این روز در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  سرهنگ یوسف نجفی، رییس راهنمایی و رانندگی استان کرمان با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن روز قدس، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه این روز در شهر کرمان خبر داد و گفت: به منظور هرچه بهتر و منظم‌تر برگزار شدن راهپیمایی این روز از بامداد روز جمعه تا خاتمه مراسم، از توقف خودرو در مسیر راهپیمایی جلوگیری شده و خودرو‌های پارک شده نیز در محدوده مسیر حرکت راهپیمایان به نزدیک‌ترین پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

وی افزود: مراسم راهپیمائی از ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه دهم خردادماه از تقاطع توحید شروع و از مسیر خیابان‌های قدس، فلسطین، شوراء و شهید عباسپور تا مصلای کرمان ادامه خواهد یافت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در خاتمه از تمامی رانندگان خواست در این روز نیز همچون مراسمات قبلی بیشترین همکاری را با مأموران پلیس داشته تا راهپیمایی باشکوه در حمایت از مردم فلسطین و مظلومان جهان و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیست به بهترین شکل برگزار شود.
انتهای پیام/ی

طرح ترافیک برای راهپیمایی روز قدس در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.