تقدیر امام جمعه شیراز از پلیس در جریان دستگیری قاتل امام جمعه کازرون

نماینده ولی فقیه در فارس از عملکرد مجموعه انتظامی استان در راستای دستگیری قاتل امام جمعه شهرستان کازرون تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله لطف اله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در دیدار فرمانده انتظامی فارس با وی، اظهار کرد: حضور ارزشمند و همیشگی نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف امنیت کشور همیشه ارزنده، به موقع و شایسته بوده است.

وی ادامه داد: حرکت امنیت بخشی که روز گذشته ساماندهی شد و دستگیری قاتل حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند توسط نیروی انتظامی، انصافا" اقدام بسیار ارزشمند، علمی و محاسبه شده بود، چرا که مأموران انتظامی تلاش کردند و تلاش‌های آن‌ها منجر به نتیجه و دستگیری قاتل شد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: کارکنان نیروی انتظامی شب و روز تلاش می‌کنند تا امنیت برقرار باشد و جلوی جرم و جنایت گرفته شود، قتل امام جمعه کازرون جنبه رسانه‌ای و انعکاس بین المللی داشت و خیلی شایسته بود که نیرو‌های انتظامی و امنیتی به موقع ورود کردند و با دستگیری قاتل قضیه به پایان رسید.

آیت الله دژکام ضمن درود بر روح این شهید بزرگوار عرصه امامت جمعه، گفت: از همه کارکنان نیروی انتظامی استان فارس به ویژه سردار گودرزی که همانند بسیاری از مسائل دیگر، شخصا به مسئله ورود کرد، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/چ

قدردانی امام جمعه شیراز از پلیس فارس درخصوص دستگیری قاتل امام جمعه کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار