"نه به معامله قرن"؛

اعلام مسیر‌ها راهپیمایی روز قدس در استان همدان

مسیر راهپیمایی و سخنرانان روز قدس در استان همدان اعلام شد.

اعلام مسیر‌ها راهپیمایی روز قدس در استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امسال نیز با فرا رسیدن روز جهانی قدس مردم خداجوی همدان همگام با برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ در ۷۰ نقطه از استان، همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌ کنند.

مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان همدان از ساعت ۱۱ صبح با اجتماع مردم در پیاده راه میدان امام خمینی (ره) آغاز شده و با پیمودن مسیر خیابان شریعتی، میدان شریعتی و خیابان پاسداران ادامه می‌یابد.

مردم روزه دار همدان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) میزبان حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون ولایی و نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی آماده سخنرانی هستند.

در ملایر نیز مردم راهپیمایی خود را از میدان شهید جوکار آغاز کرده و با پیمودن مسیر‌های خیابان شهدا، میدان امام خمینی (ره) و خیابان شهید وفایی، در مصلی این شهر تجمع می‌کنند.

سخنران این مراسم سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان است.

مردم روزه دار نهاوند مراسم راهپیمایی روز قدس را از ساعت ۱۱ صبح با تجمع مقابل مسجد شهید حیدری آغاز کرده و پس از پیمودن مسیر‌های خیابان مرحوم شریعتی، میدان امام خمینی (ره) و مصلی نماز جمعه، شنوای سخنرانی سردار صدیق، عضو قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) هستند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان تویسرکان از میدان امام خمینی (ره) آغاز شده و با پیمودن خیابان امام خمینی (ره)، خیابان شهید مطهری و مسجد جامع ادامه می‌یابد.

در این مراسم حجت‌الاسلام خداداد الفتی رئیس عقیدتی سیاسی پدافند غرب کشور سخنرانی می‌کند.

مردم خداجوی اسدآباد نیز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، از ساعت ۱۱ صبح پس از پیمودن خیابان امام خمینی (ره)، میدان امام خمینی (ره) و میدان غدیر، در مصلی این شهر تجمع کرده و فریاد مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل سر می‌دهند.

اکبر رنجبر زاده، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم است.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان رزن ساعت ۱۱:۳۰ صبح از مقابل مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) آغاز شده و با پیمودن بلوار امام خمینی (ره)، میدان شهدا و برعکس تا مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) ادامه می‌یابد. حسن لطفی نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در این روز پیرامون مسئله قدس سخنرانی می‌کند.

مردم خداجوی شهرستان بهار نیز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، از ساعت ۱۱ صبح پس از پیمودن میدان شهدا، خیابان امام خمینی (ره)، میدان امام خمینی (ره) وچهار راه شهید سلیمانی، در مصلی این شهر تجمع کرده و فریاد "مرگ برآمریکا" و مرگ بر اسراییل سر می‌دهند.

سردار سعید فرجیان زاده سخنران این مراسم است.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان فامنین ساعت ۱۱ صبح از مسجد جامع آغاز شده و با پیمودن خیابان امام خمینی (ره)، میدان آزادی، بلوار پروفسور دولتی، خیابان کشاورز، خیابان معلم و خیابان امام خمینی (ره) ادامه می‌یابد.

سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه همدان در این روز پیرامون مسئله قدس سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام/ب

برنامه‌های روز قدس در استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.