نه به معامله قرن/ سردار صباحی فرد در جمع خبرنگاران:

دشمنان به هیچ وجه قدرت رویارویی با ارتش ایران را ندارند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمنان به هیچ وجه قدرت مقابله با ارتش جمهوری اسلامی ایران را نداشته و نخواهند داشت.

دشمنان به هیچ وجه قدرت رویارویی با ارتش ایران را ندارندبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در رابطه با تهدید کشور‌های مختلف علیه ایران، اظهار داشت: دشمنان به هیچ وجه قدرت رویارویی و مقابله با ارتش جمهور اسلامی ایران نداشته و نخواهند داشت.

وی افزود: ملت سلحشور و انقلابی ایران اسلامی و سایر کشور‌های دیگر امروز با آرمان قدس شریف تجدید پیمان کردند. ملت مسلمان ایران بار دیگر به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب پاسخ مثبت دادند و به میدان آمدند تا بگویند پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

صباحی فرد ادامه داد: آن کسانی که وعده داده بودند انقلاب اسلامی ایران نابود خواهد شد بیایند و این جمعیت میلیونی را ببینند تا متوجه شوند مردم ایران به پای انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی تاکید کرد: به افراد و کشور‌هایی که با انقلاب اسلامی دشمنی دارند می‌گویم که این انقلاب به انقلاب امام زمان وصل خواهد شد و ما پای این انقلاب و نظام ایستاده‌ایم و مذاکره و معامله‌ای در رابطه با مسائل ناموسی انقلاب همچون مسائل دفاعی و نظامی نخواهیم داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اینکه قدس پایتخت ابدی فلسطین است جزء شعار‌های ابدی ما خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار