نه به معامله قرن؛

مردم امیدیه تنفر خود از رژیم صهیونیستی را فریاد زدند

مردم امیدیه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، نه به معامله قرن و تنفر خود از رژیم صهیونیستی را فریاد زدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مردم شهرستان امیدیه همگام با دیگر ملت مسلمان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در روز جهانی قدس با فریاد «نه» به معامله قرن از آرمان‌های فلسطین دفاع کردند و تنفر خود از ستمگران رژیم کودک کش صهیونیستی را به نمایش گذاشتند.

سید مهران رفیعی، فرماندار شهرستان امیدیه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مردم باز هم با موقعیت شناسی نسبت به شرایط موجود برای انزجار از جنایات رژیم صهیونیست به میدان آمدند.

وی بیان داشت: نقشه‌ای که رژیم کودک کش اسرائیل، آمریکا و دنباله‌های آن در منطقه دارند هیچ وقت قرار نیست محقق شود، به این دلیل که آزادی خواهان جهان با حضور مقتدرانه و همیشه در صحنه خود اجازه انجام معامله قرن را نخواهند داد.

رفیعی اظهار کرد: روز قدس به عنوان روز حمایت از ملت مسلمان فلسطین برای همه آزادی خوان دنیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شعار‌های فلسطین تنها نیست، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در مراسم راهپیمایی روز قدس شهر امیدیه در میان راهپیمایان طنین انداز شد.

همچنین شرکت کنندگان در این راهپیمایی پلاکارد‌هایی به زبان فارسی، انگلیسی و عربی با مضامین "معامله بزرگ قرن _ معامله نافرجام" و "بزودی در قدس نماز جماعت می‌خوانیم" در دست داشتند.

انتهای پیام/گ

برگزاری راهپیمایی روز قدس در امیدیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.