رئیس کل دادگستری استان فارس:

حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده انزجار آن‌ها از استکبار است

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: حضور گسترده‌ی مردم در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده انزجار مردم ایران از استکبار به ویژه رژیم غاضب صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس کل دادگستری استان مسئولان، قضایی، قضات و کارکنان دادگستری فارس با حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس بر انسجام، وحدت درونی بین مردم و مسئولان و ایستادگی در مقابل زورگویی‌های دشمنان تأکید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی، گفت: بی شک امروز بیش از گذشته دنیای اسلام نیازمند وحدت و همدلی و تشکیل جبهه واحد مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار به ویژه صهیونیسم است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت فعال و همه جانبه از حضور حداکثری مردم روزه دار و ولایت مدار فارس، بویژه مردم شیراز در خلق حماسه‌ای شگرف و تاریخی دیگر در روز جهانی قدس، بیان کرد: حضور گسترده‌ی آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده انزجار و بی اعتمادی مردم ایران از استکبار است.

حجت الاسلام موسوی گفت: موضوع عدم اعتماد به دشمن و تکیه بر داشته‌ها و توان داخلی، موضوعاتی است که بار‌ها رهبر معظم انقلاب تذکر داده و تاکید فرموده‌اند و امروز ملت همیشه در صحنه ایرانی اسلامی و مردم ولایتمدار استان فارس با حضور حداکثری خود به ندای رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) لبیک گفتند که این امر نشان از بصیرت، آگاهی و شعور سیاسی و دینی مردم و ملت ایران است.

وی تأکید کرد: تنها با انسجام، وحدت و هم‌افزایی می‌توان در مقابل زروگویی‌ها ایستاد و نشان داد که ملت ایران به خودباوری رسیده است و با اتکاء به توان داخلی و تسلیم نشدن در برابر یاوه گویی‌های آمریکا و ایادیش امروز شاهد خنثی شدن تهدیدات استکبار جهانی در منطقه هستیم.
انتهای پیام/م

حضور مسئولان قضائی فارس در راهپیمایی روز قدس 

برچسب ها: روز قدس 98 ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.