امام جمعه کنگان:

محیط زیست مراقب کارهای غیرکارشناسی خود باشد

امام جمعه کنگان گفت: به مسئولان محیط زیست هشدار می‌دهم مواظب اقدامات شتابزده و غیرکارشناسی باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در خطبه‌های نماز جمعه کنگان با اشاره به زمزمه‌هایی مبنی بر حذف و یا کاهش عوارض آلایندگی شهرستان کنگان، افزود: من از همین تریبون به مسئولان محیط زیست هشدار می‌دهم مواظب اقدامات شتابزده و غیرکارشناسی باشند و کاری نکنند که وجدان‌های بیدار و افکار عمومی شما را ملامت کنند.
وی با بیان اینکه آلایندگی باعث شیوع بیماری‌های ریوی و مانند آن در این خطه شده، خطاب به مقامات استانی، گفت: اگر قاعده عدل و انصاف در استان رعایت می‌شد و حق آلایندگی کنگان و عسلویه و مثل گوشت قربانی تقسیم نمی‌شد، استان‌های مجاور به طمع نمی‌افتادند که با توسل به هر وسیله‌ای دنبال این مسئله باشند.

خطیب نماز جمعه کنگان با تشکر از پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، مسئولان و مقامات محلی و دلسوزان و فعالان اجتماعی، بیان کرد: از مردم خطه جنوب استان و شهرستان کنگان می‌خواهم با سعه صدر، خویشتن داری و از مجاری قانونی مطالبات خود را پیگیری کنند.

محمودی همچنین با گرامیداشت روز جهانی قدس عنوان کرد: روز قدس یادگاری از امام راحل و سلاح کارآمد جهان اسلام است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران و امت اسلامی امروز با شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همچون بمب کاخ‌های ستم را به لرزه انداختند.

امام جمعه کنگان با نکوداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد، گفت: خداباوری، اعتماد به مردم و دشمن شناسی سه ویژگی بارز امام بزرگوار بود.

حجت الاسلام محمودی با تشریح سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مذاکره، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران مطلقا با آمریکا مذاکره نخواهد کرد، زیرا مذاکره نه تنها هیچ فایده‌ای ندارد بلکه ضرر هم دارد.
انتهای پیام/ک

مردم کنگان اجازه نمی‌دهند حقشان پایمال شود

برچسب ها: نماز جمعه ، قدس ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.