روز قدس امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: روز قدس امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، زیرا سران استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی به دنبال یک پروژه ناکامی به نام معامله قرن هستند که بی شک با شکست مواجه خواهد شد.

کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: روز قدس امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، زیرا سران استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی به دنبال یک پروژه ناکامی به نام معامله قرن هستند که بی شک با شکست مواجه خواهد شد.

وی معامله قرن را به این دلیل که حق و حقوق مردم فلسطین در آن دیده نشده خیانت دیگری خواند و افزود: برخی از سران کشور‌های عربی در گذشته نیز در چنین پیمان‌هایی شرکت داشته اند که البته شکست خورده اند.

روز جهانی قدس که از یادگاران امام (ره) و از آرمان‌های انقلاب است

حاجی زاده بیان داشت: گرامیداشت روز جهانی قدس که از یادگاران امام (ره) و از آرمان‌های انقلاب است، اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد و در خوزستان نیز مردم با وجود گرمای شدید بالای ۴۰ درجه باشکوه‌تر از سال گذشته حاضر شدند و به ندای شهدا و آرمان‌های فلسطین لبیک گفتند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: امید است که خون شهدای مدافع حرم که در مناطق کربلا تا قدس ریخته شده، زمینه گشایش قبله اول مسلمین را فراهم کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.