مایکروسافت اعلام کرد:

اپلیکیشن آفیس در نسخه‌های قدیمی اندروید از کار خواهد افتاد

شرکت مایکروسافت قصد دارد برای ارائه خدمات هرچه بهتر در اپلیکیشن آفیس پشتیبانی خود از این برنامه در نسخه‌های قدیمی اندروید را قطع کند.

اپلیکیشن آفیس در نسخه‌های قدیمی اندروید از کار نخواهد افتادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافت به تازگی نسخه بروزرسانی شده جدیدی از اپلیکیشن آفیس برای سیستم عامل اندروید را عرضه کرده است. در این نسخه نیازهای ضروری نرم افزار و آنچه کاربر از برنامه درک می‌کند در آن گنجانده شده است. نکته حائز اهمیت این نسخه از مایکروسافت هماهنگ و عملکرد ویژه آن با گوشی‌های اندرویدی قدیمی است.


بیشتر بخوانید: چگونه ویندور ۱۰ را بروزرسانی کنیم؟


اخیرا برخی از کابران گوشی‌های هوشمند قدیمی‌تر از ارائه خدمات ناقض و ضعف در برنامه آفیس خبر داده بودند حال مایکروسافت برای پایان دان به هرگونه مشکل و ایجاد فضایی مناسب برای رفع نیاز‌های همه کاربران تغییراتی جهت هماهنگی هرچه بیشتر آفیس با گوشی‌های هوشمند قدیمی به وجود آورده است.

طبق برنامه‌ای که از پیش اعلام شده بود تعدادی از برنامه‌های موجود در نرم افزار آفیس بعد از تیر ماه 1398 روی نسخه‌های اندروید Lollipop و KitKat  دیگر کار نخواهد کرد. اما حالا به تازگی یکی از مدیران ارشد مایکروسافت گفت: «ما در برنامه قبلی خود تغییراتی را ایجاد کرده‌ایم. برنامه‌های آفیس در نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید از تاریخ اعلام شده از کار نخواهد افتاد بلکه دیگر از سوی مایکروسافت پشتیبانی نمی‌شود.»

اپلیکیشن آفیس در نسخه‌های قدیمی اندروید از کار نخواهد افتاد

اما تفکرات مدیران و مهندسان مایکروسافت در مورد سیستم عامل IOS کمی متفاوت است. تمامی برنامه‌های نرم افزار آفیس در دستگاه‌های مختلف شرکت اپل که دارای سیستم عامل IOS 11.0 به بالاتر هستند نه از کار خواهد افتاد و نه پشتیبانی آن‌ها قطع خواهد شد. انتشار چنین اخبار از سوی مایکروسافت در جنبه اول می‌تواند تنها صورت خوش خود را نشان دهد ولی باید دقت کرد در صورت قطع پشتیبانی مایکروسافت از آفیس علاوه بر افزایش احتمال خطر از سوی کاربران غیر مجاز ممکن است به فایل‌‎های ذخیره شده در برنامه‌های مختلف آفیس نیز آسیب بزند.

انتهای پیام/

ادامه فعالیت آفیس در نسخه‌های قدیمی اندروید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار