بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ منتشر شد

مایکروسافت امروز بروزرسانی جدید سیستم عامل محبوب خود، ویندوز ۱۰ را برای کاربران منتشر کرد.

بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویندوز ۱۰ یکی از موفق‌ترین سیستم‌عامل‌هایی بود که مایکروسافت منتشر کرد. در این ویندوز بیشتر نقص‌های نسخه‌های پیشین رفع شده و کاربر می‌تواند تجربه بهتری هنگام کار کردن با رایانه خود داشته باشد. اکنون خبر خوبی برای طرفداران و کاربران این سیستم عامل منتشر شده است. مایکروسافت امروز در حال عرضه بروزرسانی ۱۰ مه ۲۰۱۹ برای همه است.

اگر برای شما سوال پیش آمده است که این بروزرسانی شامل چه چیز‌هایی است باید به شما بگوییم که پس از ارتقای ویندوز ۱۰ یک تم روشن جدید مخصوص سیستم عامل، پشتیبانی از Kaomoji (شکلک‌های محبوب ژاپنی که با کاراکتر‌های صفحه کلید ساخته می‌شوند)، قابلیت SandBox (برای بررسی فایل‌های exe ناشناس) به سیستم عامل شما اضافه می‌شود. همچنین دستیار صوتی Cortana از جستجوی ویندوز جدا شده و به طور مستقل کار می‌کند.


بیشتر بخوانید: ۱۰ ویژگی کاربردی و کمتر شناخته شده در ویندوز ۱۰


مایکروسافت ماه پیش نسخه بتای این بروزرسانی را برای تستر‌ها فرستاد و با این کار جلوی بسیاری از مشکلات بالقوه را گرفت. زیرا کار تسترها نیز همین است. آن‌ها با بررسی و کار کردن با این ویندوز مشکلات آن را پیدا کرده و به مایکروسافت اطلاع می‌دهد. به این شکل مشکلات بروزرسانی جدید پیش از عرضه رسمی و گسترده آن رفع خواهد شد. امروز روزی است که پس از آزمایش‌های زیاد این بروزرسانی به طور رسمی عرضه می‌شود.

بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ منتشر شد
می‌توانید برای دریافت این بروزرسانی به بخش تنظیمات رفته و از آن جا روی گزینه بروزرسانی و امنیت ضربه بزنید. پس از آن نیز گزینه بروزرسانی ویندوز و در آخر بررسی بروزرسانی را انتخاب کنید. با انجام این روش سیستم عامل رایانه شما ارتقا پیدا می‌کند.

Settings > Update & Security > Windows Update and checking for updates

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰  امکانات جذابی به آن اضافه خواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار