مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی شده تا مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و نیز برگزاری یادواره شهدای فصل بهار ۱۴ خردادماه در مهدیه اردبیل برگزار شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام ولی نظر پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌ریزی شده تا مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و نیز برگزاری یادواره شهدای فصل بهار ۱۴ خردادماه در مهدیه اردبیل برگزار شود که تلاش و جدیت بر این است تا شاهد برگزاری پرشورتر و گسترده‌تر این مراسم در اردبیل باشیم.
وی با اشاره به دیگر برنامه‌های گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خردادماه در اردبیل بیان کرد: در گرامیداشت ۱۴ خرداد ماه ساعت ۱۱ صبح ۱۴ خردادماه برنامه دیگری در مصلای اردبیل با سخنرانی حجت‌الاسلام احتشام، استاد حوزه علمیه قم و ویژه برنامه ۱۵ خردادماه نیز ساعت ۱۱ صبح در مهدیه اردبیل برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: اقتدار و عظمت کنونی کشور در سایه خون شهدای والامقام و تبعیت از درایت‌های امام راحل به دست آمده است و در عرصه کنونی وظیفه و رسالت ماست تا با تبعیت از فرامین امام خمینی (ره) در راستای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب گام برداشته و در این مسیر تلاش کنیم.

نظرپور با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا با ایثارگری و جانفشانی تا آخرین قطره خون در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام ایستادگی کردند و باید قدردان خون پاک شهدا بوده و برای ترویج آرمان‌ها و اهداف آن‌ها در جامعه تلاش کنیم.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را ادای دین نسبت به ایثار و از جان گذشتگی شهدا دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا با برگزاری یادواره‌های شهدا در کنار تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و امام راحل در راستای ترویج اهداف شهدا در جامعه و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گام برداریم.

انتهای پیام/ح

یادواره شهدای فصل بهار ۱۴ خردادماه در مهدیه اردبیل برگزار می شود

برچسب ها: شهدا ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار